yeni motorum geldi . hayırlı olsun :)

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bende bi motor alamadım yahu her taraf dolu adana ve mersin..ben diyorum biraz bekliyim f 650 alıyım 6milyara 99 model...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
şu aralar motor alma derdine düştüm cbf 150 de bi gelmediki ya....MEGELLİ DİYE BİR MARKA VAR ADANADA ÇUKUROVA MOTOR VAR BİLİYORMUSUNUZBİLMİYORUM ORDA SATILIOR İNGİLİZ MALI 125 CC MÜKEMMLE BİR MOTOR
arkadaşım megelliye bulaşma . cbf 150 istiyorsan benim aldığım bayide tarsus çayan hondada bir tane kırmızı var sıfır vitrinlerinde onu satılmadan al derim
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Hyırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin tertemiz bin inş
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hakanım güle güle,kazasız belasız kullanman dileklerimle.bu arada ilk testi ben yaptım arkadaşlar.:cat:
2ey9wgg.jpg
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
motor 8800 tl
motor arabadan indiğinde fotoğraftakilerin yüzündeki gülümseme paha biçilemez
hayırlı uğurlu olsun...
güle güle kullan
Allah bize de nasip etsin...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
hayırlı uğurlu olsun maşallah çok güzel makine..kazasız belasız iyi günlerde kullan
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
inş ..bakalım pazartesi arayacağım varsa gidip alacağız birlikte babamlar sonra full kaçamak zaten adana mersin 45 dkka bağırsam duyulur..:))
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Hakan kardeşim çok güzel bir motor almışsın senin adına çok sevindim.Her zaman tekerin düz bassın allah kaza bela göstermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst