- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
Abi nettin;
Birde fazer 289 km sürate ulaşıyor demişsin. Gözümle görmeden inanmam. 600rr'ın sürati o civarlarda
Bir defa yukarıda yazdığın ; "psıtonlarının en üst sevıyeye pek yaklaşamıyacagı anlamına gelır" kesinlikle yanlış. Devir, sürat ne olursa olsun. Pistonun her zaman en üst ölü noktası sabittir.cunku rodaj yaparken motor rolantıde calısırsa en fazla 1000d/d gorecektır buda motorun psıtonlarının en üst sevıyeye pek yaklaşamıyacagı anlamına gelır buda 8-10 satte olurmu bılemem ama uzun vadede pıstonlaın ulaşmadıgı noktaların kurum yapacagı anlamına gelır buda demek oluyorkı o bolgeler kurum yaptıktan sonra bır daha pıstonlaın oraya asla ulaşamıyacagı anlamına gelıyor.
Birde fazer 289 km sürate ulaşıyor demişsin. Gözümle görmeden inanmam. 600rr'ın sürati o civarlarda