Yeni motora başladım sürecimle ilgili herşeyi yazıyorum.

Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
Merhaba arkadaşlar..

Motora yeni başlamış biri olarak başımdan geçenleri paylaşıyorum. Motora başlayacak arkadaşlar için ilgisini çekebileceğini umuyorum..

Blogum: http://bilmeyenadam.wordpress.com

Umarım ilginizi çeker..

İyi forumlar.
 
Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
105
Sesli olarak güldüm. Devamını bekliyoruz. Anlatım şeklin çok güzel. :)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
güzelmiş :) yalnız keşke o kadar uğraşmak yerine sıfırını alsaydınız. O zaman da bu kadar hikaye olmazdı tabi:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Guzel ve samimi bir paylaşım. Teşekkurler. Ve vatana m,illete hayırlı ugurlu olsun iyi bk yedin kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
Hem güldüm hemde kendimden bir cok şey gördüm yazıda, aşağı yukarı benimde basımdan benzer hadiseler gecti; bende bir yazı dizisi hazırlasam herhalde farki olmazdı 😄 neyse gevezelik etmeyelim, hayirli olsun. tekerin düz bassin dostum :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Çok güzel yazı olmuş. Eline sağlık. Özellikle özeleştiriler çok hoşuma gitti. Devamını bekliyoruz :)
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
harbi yarıldım başından gecenlere :D

Motoru alım sürecim sıkıntılıydı hakikaten :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

Sesli olarak güldüm. Devamını bekliyoruz. Anlatım şeklin çok güzel. :)

teşekkürler sağolun. Blog daha taze zaten 8 gün oldu açalı. Sık sık yazacağım diye umuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

güzelmiş :) yalnız keşke o kadar uğraşmak yerine sıfırını alsaydınız. O zaman da bu kadar hikaye olmazdı tabi:)

Motoru düşüreceğimi bildiğim için 2. el alayım içim yanmasın dedim :) ki öyle oldu hakikaten yazdım zaten yazıda da ilk kazamı, hemen 3-5 gün sonra düşürdüm motoru allahtan sıfır almamışım dedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Guzel ve samimi bir paylaşım. Teşekkurler. Ve vatana m,illete hayırlı ugurlu olsun iyi bk yedin kazasız belasız inşallah.

Teşekkürler. kazasız olmadı ama belasız olur artık inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Hem güldüm hemde kendimden bir cok şey gördüm yazıda, aşağı yukarı benimde basımdan benzer hadiseler gecti; bende bir yazı dizisi hazırlasam herhalde farki olmazdı  neyse gevezelik etmeyelim, hayirli olsun. tekerin düz bassin dostum :)

Teşekkürler sağolun. Eğer yazarsanız haberimiz olsun, keyifle okurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

Çok iyi! Aynen devamını bekliyoruz, benim gibi 2 ay yazıp sonra salma.

http://khutuck.blogspot.com

daha 8 gün oldu. amacım hep yazmak ama eminim siz de o duygularla başlamışsınızdır. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Çok güzel yazı olmuş. Eline sağlık. Özellikle özeleştiriler çok hoşuma gitti. Devamını bekliyoruz :)

Devamı olacak sürekli, daha 8 gün oldu zaten teşekkürler sağolun.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
çok zevkle okudum ve ailece güldük gözümüzden yaş geldi :queen:


ben dışımdan sesli okudum onlar bedavadan güldü
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
çok zevkle okudum ve ailece güldük gözümüzden yaş geldi :queen:


ben dışımdan sesli okudum onlar bedavadan güldü

Sağolun teşekkürler :) güldürebildiysem ne mutlu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Dostum iyisin hoşsun da, senden motor alınmaz :) Şaka şaka, umarım son kazan olur.

Doğru diyorsun ama son kazam olmadı yakında yayınlayacağım 2. kaza da geldi. Artık buralara ilan da veremem motorumu satıyorum diye 50 tane kaza yapmışsın der üstüne para istersiniz mübarekler :)

şaka bi yana motorumu değiştirdiğimde bir arkadaşıma satacağım 5000 e aldım 3000 e satacam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun teşekkürler :) güldürebildiysem ne mutlu.


şaka bi yana motorumu değiştirdiğimde bir arkadaşıma satacağım 5000 e aldım 3000 e satacam :)


Arkadaş olalım:
3.100 tiko para,keş on dı teybil :)

Eline sağlık güzel yazmışsın.Küfürlere de fazla takılmadım Rahmetli Can YÜCEL "bu memlekette Göte Göt derler " demişti.
başka ne diyecektik ki?
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Güzel yazı olmuş. Küfür hat safhada olsa da güzel. medeni cesaretinden ve paylaşımından dolayı seni tebrik ediyorum.
Çiziminde harikaymış :p benim hoşuma gitti :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Blogu guncelledikce bu konuyu da guncelle ki kaynamasin arada :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hiç bişey bilmediğin gibi görgü kurallarını da bilmiyorsun heralde, küfürler kaba sözler havada uçuşuyor blogunda :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst