Yeni motora başladım sürecimle ilgili herşeyi yazıyorum.

Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
2
iyide ben adamın küfür etmedigini veya çok terbiyeli bir adam oldugunu soylemedim ki adan inci sözlük yazarı dedim yazma tarzı bunu çok belli ediyor :D
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
Arkadaş olalım:
3.100 tiko para,keş on dı teybil :)

Eline sağlık güzel yazmışsın.Küfürlere de fazla takılmadım Rahmetli Can YÜCEL "bu memlekette Göte Göt derler " demişti.
başka ne diyecektik ki?

açık arttırmaya koyarım madem motoru... :) sahibinden de uçmuş gitmiş fiyatlar.. iyi sözleriniz için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

Güzel yazı olmuş. Küfür hat safhada olsa da güzel. medeni cesaretinden ve paylaşımından dolayı seni tebrik ediyorum.
Çiziminde harikaymış :p benim hoşuma gitti :cat:

teşekkürler sağolun.. Çizim ilk okul seviyesinde ama idare ediyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

Blogu guncelledikce bu konuyu da guncelle ki kaynamasin arada :)

Dediğinizi yapmaya çalışacağım. Ara ara burdaki yorumlara da cevap vererek güncellemiş oluyorum hem. teşekkürler sağolun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Çok güldüm çook. :) yazıların hakketten güzel o anları tekrar yaşadık sayende :)

teşekkürler sağolun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

adam inci sözlük yazarı degılse hıç bırsey bılıom

adam haklı olabilir beyler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

eline sağlık yazı tarzın da çiziminde süper :D
mutlaka devam et yazmaya

teşekkürler sağolun, bu yorumları görüp devam etmemek mümkün değil sağolun tekrar...
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle takipçilerin arasındayım :mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
Hiç bişey bilmediğin gibi görgü kurallarını da bilmiyorsun heralde, küfürler kaba sözler havada uçuşuyor blogunda :farao:

Hocam günlük hayatta da ağzım pek düzgün değildir. nasıl konuştuysam öyle yazdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Üslubunu sevdim panpa, ailecek severek takip ediyoruz :D
reserved

eyvallah panpa yüreğine sağlık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Kesinlikle takipçilerin arasındayım :mrgreen:

teşekkür ettim haaaaanımefendi.
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
2. kaza da geldi... inşallah son kazam olsun da yazacak bişey bulamayayım. amin
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Konular güzel ama üslubun ve ağzın çok bozuk.

Burayı tonla insan okuyor, başta yazının KÜFÜR içerikli hatta AŞIRI VE RAHATSIZ EDİCİ KÜFÜR içerdiğini belirtirsen daha iyi olurdu.
 
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
155
Konular güzel ama üslubun ve ağzın çok bozuk.

Burayı tonla insan okuyor, başta yazının KÜFÜR içerikli hatta AŞIRI VE RAHATSIZ EDİCİ KÜFÜR içerdiğini belirtirsen daha iyi olurdu.

bu kadar rahatsız edici olduğunu düşünmemiştim, dikkate alacağım tavsiyenizi.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
İnci sözlük jargonlarını kullanarak sağda solda prim yapma. Unutma ki altını şer incisi ker :bounce:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Öyle olabilir ama sözlük dışında kullanması iyi değil panpa ben tasdik etmiyorum şahsen :farao:
orası da öyle kardeşim sözlüğü kullanarak gündeme gelmeye çalışmak yanlış, yakışmıyo. Forumda ne senin nede benim sözlükle ilgili tek lafımızı yada belirtimizi görmemişlerdir bu konu dışında. :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst