Yeni motor alacağım diyenlerin %' de kaçı motor aldı ?

Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
motor alacak param yok, almayı düşündüm motara karar veremedim o yüzden hayalinide kuramıyorum, saten başlangıç motorları ile yazılan çogu yazıyı okudum ve sordum eyer açarsam 2 ay sonra ankara da eğitim veren kurslar için açarım o siteyi bir kere araştırdım honda ve ulusal motara filan telefonla arayıp sordum, bişey paylaşma istiyorum sitenin arama kısmı çok iyi değil bir motor modeli yazıyorsun adınla alakası olmayan başlıklar geliyor.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
birde boyum şu kilom şu şu kadar param var ne alayım? sorusu var
hep içimdem demişimdir eşek al
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Ben siteye üye olmadan scooterimi aldım sonra üye oldum.:)

Burada gerçekten konu açıpta bir daha sözünü etmeyen çok üye var aramızda hatta özelden model hakkında türlü sorular sorup gidip tamamen farklı modeller alanda var.:cherry:

Eh tabi herkes özgürdür kim neyi isterse onu satın alır.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben İnnova 125 i diye söz verdim ,tutmadım sözümü :) gittim Cgl 125 aldım ama aklım hala bu ayın sonunda çıkacak İnnova'da kaldı:salut:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O da bişi mi? asıl bomba bende..

sahip olduğum tüm motosikletleri ailem benim değil sanıyorlardı ilk başlarda. ilk zamanlar derken ilk 1 yıl felan :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Motorumu alalı 1 seneyi biraz geçti. 2 sene boyunca bilgisayar ekranında bir o bana bir ben ona baktık durduk:) Ama 2003 sonundan beri belliydi hangi motoru alacağım :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst