motor alacak param yok, almayı düşündüm motara karar veremedim o yüzden hayalinide kuramıyorum, saten başlangıç motorları ile yazılan çogu yazıyı okudum ve sordum eyer açarsam 2 ay sonra ankara da eğitim veren kurslar için açarım o siteyi bir kere araştırdım honda ve ulusal motara filan telefonla arayıp sordum, bişey paylaşma istiyorum sitenin arama kısmı çok iyi değil bir motor modeli yazıyorsun adınla alakası olmayan başlıklar geliyor.