Yeni makina yeni heyecan R1 :)

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Kafada kask yok tek teker?

Kime neyi ispatlıyorsunuz?

Yeni motorunuz hayırlı olsun umarım kaza görmezsiniz, çünkü bu kafayla son kazanız olur gibi.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
116
motorlar gelip gecer ilk önce kendi guvenlimiz ve herkeze örnek olucak davranıslar lutfen

Saygılar...
 
Katılım
20 Mar 2014
Mesajlar
82
Hayırlı olsun,güle güle kullanın. Buarada herkeste bir ahkam kesme bilmişlik vs. Adam senelerce kullanmış motoru belli, bir kişi yazmış işte kaskını takf alan ne boş boğazlık yapıp duruyorsunuz hala.

Yok kaza yaparsan falan filan size ne kardeşim, adam bilmiyormu sanki 50km hızla kafayı çarpsa kafatasının parçalanıp öleceğini, o kadar motosıkle kullanmış, öyle poz vermekten hoşlanmış ve hatıra olarak çektirmiş ilk hatırası son hatırası ego tatmininizi arkadaşın üzerinde çıkarmayın.

Kaza oluncada ben dedimbak oldu durumuda şurada özetleniyor:
Ben sana demiştim” cümlesini çok kullanan insanlar kendi hayatlarına karşı korkak ve sorumsuzken, başkalarının hayatlarına karşı ilgili ve müdahalecidirler. Eğer birine “ben sana demiştim” diyerek başlayan ve yaptığının yanlış olduğunu, sizi dinlemesi gerektiğini ima eden cümleler kuruyorsanız, bilin ki o sizden bir adım öndedir. Çünkü her ne kadar beğenmeseniz de, belli ki diğeri harekete geçmiş ve bir şeyler yapmıştır. Çok laf edip ahkam kesenin değil, cesaret edip harekete geçenin hayatı ileri doğru yol alır.
Tülay KÖK
www.tulaykok.com

İyice uyuz olmaya başladım bu tiplere, hadi bi gidin be başımızdan.
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
527
Buda benden olsun

Link : https://www.facebook.com/erkanozyurtt?ref=tn_tnmn

1401699_10151991571039105_1941923193_o.jpg

1553126_10152161939234105_1077803594_o.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Kaskınız ne marka? Nasıl olsa kullanmıyorsunuz... İlk günkü gibi alayım.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
arkadaş yazmış zaten resim amaçlı kask takmadım diye :) uzatacak bi konu yok aslında laf vurmanın alemi de yok hayırlı olsun yeni makinanız suzuki ile yamaha yı kıyaslayıp + ve - lerini anlatır mısınız ?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Hayırlı olsun kazasız belasız :)

Çok arayacaksınız gixxerı :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
yeni motor heyecanı demiş zaten...azıcıkta görmeyin artık...normalde öyle kullanmaz(umarım)
hayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Hayırlı olsun,güle güle kullanın. Buarada herkeste bir ahkam kesme bilmişlik vs. Adam senelerce kullanmış motoru belli, bir kişi yazmış işte kaskını takf alan ne boş boğazlık yapıp duruyorsunuz hala.

Yok kaza yaparsan falan filan size ne kardeşim, adam bilmiyormu sanki 50km hızla kafayı çarpsa kafatasının parçalanıp öleceğini, o kadar motosıkle kullanmış, öyle poz vermekten hoşlanmış ve hatıra olarak çektirmiş ilk hatırası son hatırası ego tatmininizi arkadaşın üzerinde çıkarmayın.

Kaza oluncada ben dedimbak oldu durumuda şurada özetleniyor:
Ben sana demiştim” cümlesini çok kullanan insanlar kendi hayatlarına karşı korkak ve sorumsuzken, başkalarının hayatlarına karşı ilgili ve müdahalecidirler. Eğer birine “ben sana demiştim” diyerek başlayan ve yaptığının yanlış olduğunu, sizi dinlemesi gerektiğini ima eden cümleler kuruyorsanız, bilin ki o sizden bir adım öndedir. Çünkü her ne kadar beğenmeseniz de, belli ki diğeri harekete geçmiş ve bir şeyler yapmıştır. Çok laf edip ahkam kesenin değil, cesaret edip harekete geçenin hayatı ileri doğru yol alır.
Tülay KÖK
www.tulaykok.com

İyice uyuz olmaya başladım bu tiplere, hadi bi gidin be başımızdan.

Arkadaşım boş boğazlılık, ego fln döktürüyosun ama bu kask yüzünden kaç analar göz yaşı döktü ve kaç arkadaşımızı kendi ellerimizle toprağa verdik.

Arkadaş takmak istemiyorsa takmasın fakat bu foruma tek tekerdeyken öyle bir fotoğraf koyarsa tepkiyi hemen görecektir. Çünkü biz bu işe yeni başlayan taze sürücülerin full ekipmanla bu işe gönül vermelerini istiyoruz. Eğer bu işi seviyorlarsa bununda gerekli ve ciddi birşey olduğunu göstermeye çalışıyoruz.
Ama çoğu kişi bu konuda bukadar hassasken senin gibi 2-3 kişi çıkıp bişey olmaz şimdilik , adam zaten tecrübe konuşturuyor gibi şeyler söylerse, bi çuval incir ziyan olur.

Yanlış anlama ama yakınlarını kask yüzünden kaybeden ve bu konuda gerçekten çok hassas insanlar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst