yeni kaskım ve egzosum nası???????

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
güselmi yaw karar veremedim
arkadaşlar egzos tabiki sahte bursa işi 150 ytl ama kask orjinal suomy 400ytl


 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hayırlı olsun..:rendeer:

Da ..!

Egsoz ürerinde Yoshinura Yazıyor.(Doğrusu Yoshimura değil mi?):cyclopsan
Bi de performance exhaust syrtem(Bu da system olmayacakmıydı?):cyclopsan

Sorması ayıp kaç para bayıldın bunlara ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun...
Da bu arkadaşın dediğine bende katılıyorum,yoshimura olmayacakmıydı ya o:silent: Sakın taklit felan olmasın ne kadar verdin?:silent:

Akira' Alıntı:
Hayırlı olsun..:rendeer:

Da ..!

Egsoz ürerinde Yoshinura Yazıyor.(Doğrusu Yoshimura değil mi?):cyclopsan
Bi de performance exhaust syrtem(Bu da system olmayacakmıydı?):cyclopsan

Sorması ayıp kaç para bayıldın bunlara ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçeği Yoshimura dır..
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
arkadaşlar egzos tabiki sahte bursa işi 150 ytl ama kask orjinal suomy 400ytl
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Benim renk zevkime uygun değil ama motorun rengine uygun bir kask almışsın. Egsoz için ise kesinlikle berbat diyorum neden dersen belki de üstünde U.s.a yazmayan yer olmadığındandır. Ayrıca diğer arkadaşların dediği gibi birde taklitmiş. :silent:

Neyse kazasız belasız güle güle kullan. :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
madem bursa işi, adını YOSHI-NURİ yapsalarmış bari:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
lespaul_84' Alıntı:
madem bursa işi, adını YOSHI-NURİ yapsalarmış bari:mrgreen:

Yada orjinali yoshimura olduğuna göre sahtesi yoshimurat olsa hem daha uygun olurmuş,Türk malı olduğu için :p
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Kaksın güzel ancak o egzost hiç gitmemiş. Üzerindeki bütün stıcker lar sahte ve yanlış yazılmış.

Yani güzelim comet bu egzostla kamyon şasisinden otobüs yapan bursadaki sanayi ustalarının elinden çıkmış bi alet gibi duruyor...

Bence en kısa zaman da eski egzosuna geri dön veya illa top markaların performans egzostları yerine bütçene uygun ancak orjinal olan egzostlardan satın al....

Motor güzel ,kask on numara bakanlar tam waawwww diyecekken , ahaa... oda de.... egzost markası YOSHINURA..... Yok le brown james.... :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
kask güzel kazasız çiziksiz kullan inşallah..egsaz ben sahteyim diyo zaten de cıkardığı ses önemli eğer seni tatmin ediyorsa tamamdır...gerisi boş..:cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
vedet a bende katılıyorum orun yok bence..kask ta iyi..allah kaza bela vermesinn
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
GÜle GÜle Kullan Kazasiz Belasiz Dedİklerİne Bakma Senİn İÇİn Rahat Ve Sesİ KulaĞina İyİ Gelİyorsa BoŞver Ha Yoshimura Ha Yoshinura Ne Farkeder Maksat GÖnÜller Bİr Olsun
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
Ben egzosu sevmedim zaten daha iyi performans ve görüntü için değiştirilmiyor mu egzoslar bu taklitten de performans alabileceğini sanmıyorum ama kask güzell
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst