Kaksın güzel ancak o egzost hiç gitmemiş. Üzerindeki bütün stıcker lar sahte ve yanlış yazılmış.
Yani güzelim comet bu egzostla kamyon şasisinden otobüs yapan bursadaki sanayi ustalarının elinden çıkmış bi alet gibi duruyor...
Bence en kısa zaman da eski egzosuna geri dön veya illa top markaların performans egzostları yerine bütçene uygun ancak orjinal olan egzostlardan satın al....
Motor güzel ,kask on numara bakanlar tam waawwww diyecekken , ahaa... oda de.... egzost markası YOSHINURA..... Yok le brown james.... :queen: