Yeni HGS sistemini nasıl kullanıyorsunuz?

Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
arkadaşlar ben bursadan istanbula gelicem geçişde illa hgs şart mı ya da paralı giriş var mı ,olmadı plaka kapatıcaz artık bantla

Paralı geçiş yok illa hgs illa sıkıntı illa eziyet.
Hep şunu merak ediyorum adam atlamış avrupadan gelmiş. ne oluyor??:pr:
 
L

lawyer_16

Nasıl farketmiyor??? 2 kere atasehirden otoyola girip kurtköy kavşağından çıktım, ikisinde de girerken okumamış, ayrıca montumun sol kolunda şeffaf bi bölme var hgs orada duruyor. Ona rağmen 2 kere 15 tl en uzak mesafe kesmisler, bunu da hgs bakiye sorgulaması yapınca öğrendim. Şimdi ne mi yapıyorum, otoyol köprü vs gececeksem plakayı sokup çantaya atıyorum... Devletin vatandaşlarını ebleh yerine koyması YASAKTİR!

aynısı benim başıma geldi köprüden geçerken plakamı hiç okumadı hesaptan hiç düşmedi ama otobana gir-çık yaptım 15-16 lira düştü hesaptan.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Motosiklet icin hgs fiyatı ne kadar bilen varmi?6.sinif herhalde...banada gerekecek sanırım senede bir kullanıcım ama mecbur alicaz...maliyetini bilen varsa yazarsa sevinirim.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
kaskın çene kısmına yapıştırmıştım, daha sonra kredi kartı tarzı sert bir karta yapıştırıp motoun ön camına iç kısmına bant ile tutturdum. bazen kaçak geçiş alıyordum bazen okuyordu. netten kontrol ettiğimde ise herhangi bir kaçak geçiş görmedim.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Nasıl farketmiyor??? 2 kere atasehirden otoyola girip kurtköy kavşağından çıktım, ikisinde de girerken okumamış, ayrıca montumun sol kolunda şeffaf bi bölme var hgs orada duruyor. Ona rağmen 2 kere 15 tl en uzak mesafe kesmisler, bunu da hgs bakiye sorgulaması yapınca öğrendim. Şimdi ne mi yapıyorum, otoyol köprü vs gececeksem plakayı sokup çantaya atıyorum... Devletin vatandaşlarını ebleh yerine koyması YASAKTİR!
15 günde 1 hgs kontrolü yap internetten girişte okumazsa çıkışta okur zaten girişi okuyamadığı için de en uzak mesafeyi düşer... o zaman da yapacağın şey şu girdiğin gişeyi biliyorsun düzeltme formu var orada çıkış yaptığın turnikenin bilgilerini ve giriş yaptığın turnikenin bilgilerini ( bildiğin kadarını) yaz... adamlar kamera kayıtlarına bakıp 2-3 gün içerisinde düzeltiyorlar...
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Bugün ben ilk kullanımımı yaptım, cama tutturdum bir aparat ile okudu mu derseniz tabii ki okumadı! Sistemden sorguladığımda ise sonuç şu şekildeydi, Şimdi bu ücret normal mi acaba? Normalse eğer bundan sonra o plakayı hiçbir kameraya da göstermem :mrgreen:

GDkqT7o.png
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
Simdiye kadar hic okutmadim ama hep plakadan düştüler. Koprude normal dustu. Giselerden geciste en uzagi dustuler sanirim 15 tl
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaslar yaz tatılınde otobanları bayagı kullandım ve 6 ceza gorundu.sonrasında ptt nın sıtesınden maıl attım düzelttiler.bazende geçişkleri görmeyip kaçak geçişten ceza gelebilir (en uzak mesafe düştüğünden normalde 2,41 tl olan geçiş 17 tl düştüğünden sız bakıyem var sansanızda bakiye olmadıgından kacak geçiş oluyor ).oylesı durumda ptt nı sıtesınden formu doldurup maıl atıyorsunuz okunmayan cıkıslar düzeltilip bakıyeler geri hesabınıza yukleniyor.ama unutursanız ceza o larak plakanızda kalıyor muayeneye vs gıderken karsınıza cıkar
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
Kartını ruhsatına koy hiç çıkarma zaten kaçak geçişler yine karttan düşüyor.
Ben kaçak geçiş yaptığım için gidip senin yaptığın gibi kart aldım içine de biraz fazla yüklettim.

üzerine 4-5 kere kullandım hiçbir sıkıntı yok henüz :)

aynen katılıyorum ben her gün köprü kullanıyorum kart çantada duruyor okursa okuyor okumazsa bakiyeden düşüyor bir senedir bir sıkıntı yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

başkasının kartıyla geçiş var mı

okursa geçersin okumazsa plakaya ceza yazar.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
aynen katılıyorum ben her gün köprü kullanıyorum kart çantada duruyor okursa okuyor okumazsa bakiyeden düşüyor bir senedir bir sıkıntı yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------



okursa geçersin okumazsa plakaya ceza yazar.

Başkasının kartı ile yapılan geçişlerin cezalı geçiş olarak nitelendirildiğine dair bir ibare okudum gibime geliyor. Arkadaşa böyle demişsin hocam ama es kaza plaka ve HGS uyumuna bakacakları tutar, kitlerler arkadaşa sonra o da gelir sana patlar :mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
12
Benim yeleğimde şeffaf hgs cebi var sürekli orada duruyor okumada sorun yaşamıyorum
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Ben de kartlı olan HGS'den kullanıyorum(daha doğrusu kullanamıyorum), ne girişleri ne de çıkışları okuyor bu nedenle sistem otomatik olarak en uzun yol ücretini sizden kesiyor fakat internet sitesinde yer alan numarayı aradığınızda size paranızı geri iade yapıyorlar. Ben aradığımda yetkili kişi sürekli bu tarz sorunlar yaşandığını ve bir çözüm bulunamadığını söyledi yani kısaca internet üzerinden bakiyenizi ve geçişlerinizi kontrol edip yetkilileri aramanız en sağlıklı çözüm olacaktır.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Ben de kartlı olan HGS'den kullanıyorum(daha doğrusu kullanamıyorum), ne girişleri ne de çıkışları okuyor bu nedenle sistem otomatik olarak en uzun yol ücretini sizden kesiyor fakat internet sitesinde yer alan numarayı aradığınızda size paranızı geri iade yapıyorlar. Ben aradığımda yetkili kişi sürekli bu tarz sorunlar yaşandığını ve bir çözüm bulunamadığını söyledi yani kısaca internet üzerinden bakiyenizi ve geçişlerinizi kontrol edip yetkilileri aramanız en sağlıklı çözüm olacaktır.

Her geçişte böyle yapacağız yani? Hem para vereceğim hem de arayacağım ne güzel istanbul :) bakalım bundan sonra o plakayı görebiliyorlar mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst