Yeni HGS sistemini nasıl kullanıyorsunuz?

Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
evet arkadaşlar, geçen gün yazdığım devletin haksız yere vatandaşından aldığı ücretlere yönelik yorumumdan sonra harekete geçerek bir dilekçe imzalayarak [email protected] adresine gönderdim ve mevzubahis geçiş düzenlemeleri yapıldı. buna göre, devletim yaptığım 8 farklı geçişten benden toplam 80 TL fazladan para almış.. geçiş düzenlemeleri aynı gün yapıldı, hesaba geçiş işlemleri ne kadar sürede sonuçlanacak buradan belirtirim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

hesaba aktarım da gerçekleştirildi...
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Bende mail gönderdim fazla aldıkları ücreti iade etmişler anlaşılan her otobana girişte bir mail atmamız şart olacak.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
Arkadaşlar, şeffaf gözlü bilek çantası alan ve memnun kalan var mı?? Memnun olan varsa almayı düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst