- Katılım
- 31 Mar 2013
- Mesajlar
- 264
evet arkadaşlar, geçen gün yazdığım devletin haksız yere vatandaşından aldığı ücretlere yönelik yorumumdan sonra harekete geçerek bir dilekçe imzalayarak [email protected] adresine gönderdim ve mevzubahis geçiş düzenlemeleri yapıldı. buna göre, devletim yaptığım 8 farklı geçişten benden toplam 80 TL fazladan para almış.. geçiş düzenlemeleri aynı gün yapıldı, hesaba geçiş işlemleri ne kadar sürede sonuçlanacak buradan belirtirim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
hesaba aktarım da gerçekleştirildi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
hesaba aktarım da gerçekleştirildi...