- Katılım
- 9 Şub 2011
- Mesajlar
- 881
arkadaşlar ben bursadan istanbula gelicem geçişde illa hgs şart mı ya da paralı giriş var mı ,olmadı plaka kapatıcaz artık bantla
Paralı geçiş yok illa hgs illa sıkıntı illa eziyet.
Hep şunu merak ediyorum adam atlamış avrupadan gelmiş. ne oluyor??