- Katılım
- 30 May 2007
- Mesajlar
- 133
- Konu Yazar
- #1
sevgili arkadaşlar bugun motoruma kavuştum öğleden sonra, istanbul dan motorumu aldım en buyuk hayallerimden biriydi motor ile boğaz köprüsünden geçmek bugun onuda gerçekleştirdim bu vesileyle nede olsa ankaralıyım. Hep derlerdi buyuk motor daha kolay diye gerçekten öyleymiş öyle dengeli öyle güzel ki insan gerçekten inmek istemiyor virajlarda öyle yatıyorki inanamıyorum çok keyifli
Son düzenleme: