yeni DL m hayırlı olsun muuuu?

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
sevgili arkadaşlar bugun motoruma kavuştum öğleden sonra, istanbul dan motorumu aldım en buyuk hayallerimden biriydi motor ile boğaz köprüsünden geçmek bugun onuda gerçekleştirdim bu vesileyle nede olsa ankaralıyım. Hep derlerdi buyuk motor daha kolay diye gerçekten öyleymiş öyle dengeli öyle güzel ki insan gerçekten inmek istemiyor virajlarda öyle yatıyorki inanamıyorum çok keyifli

20080614109eq5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hayırlı olsun motor güzel güle güle bin.allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ne mutlu sana:rendeer:

güle güle kullan allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu dl almanın sebeplerinden 1-2 tanesini söyleyebilirmisin.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz sürüşler nasip etsin.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun abi allah izin verirse en kısa zaman da bende almayı düşünüyorum ama belki yarın belki yarından da yakın belkide 5 sene sonra
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu dl almanın sebeplerinden 1-2 tanesini söyleyebilirmisin.

birincisi rahat oturuş şekli
çift slindir yakıt ekonomisi (harbiden öleymiş yav)
touring makinaların arasında en sorunsuz olanı(benim izlenim bu)
bir çok arkadaşın tavsiyesi
bir çok arkadaşımın kullanıyor oluşu
race güzel ama tarzımın olmadığı (belim ve bileklerim çok ağrıyor)
artçının çok rahat olduğu için(hatunuda düşünmek lazım)
vs vs :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun. Kazasız belasız...

Ali abi, senin bu sarı renkle aranda ne var :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: çok hoş bir makine :cat:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
Ö.Z.€.R;1129307' Alıntı:
Hayırlı olsun. Kazasız belasız...

Ali abi, senin bu sarı renkle aranda ne var :p
özerim kardeşim sağolasın valla bişey yok maksat dikkat çeksin
allah sanada nasip etsin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
birincisi rahat oturuş şekli
çift slindir yakıt ekonomisi (harbiden öleymiş yav)
touring makinaların arasında en sorunsuz olanı(benim izlenim bu)
bir çok arkadaşın tavsiyesi
bir çok arkadaşımın kullanıyor oluşu
race güzel ama tarzımın olmadığı (belim ve bileklerim çok ağrıyor)
artçının çok rahat olduğu için(hatunuda düşünmek lazım)
vs vs :)

Verdigin bilgiler için çok sagol. Yakıt tüketimi hakkında birazdaha ayrıntılı bilgi verimisin. Normal kullanımda 100 kmde kaç lt yakıyor.

Dl 650'nin yakıt konusunda cimri oldugunu forumda bazı arkadaşlar söylemişti ama deger veren olmamıştı. Merak ettim 650cc v2 motor yakıt konusunda nekadar ekonomik olabiliyor acaba ? :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Harika bir Motosiklet ve süpper bir tercih,tebrikler diyorum sadece:cat:
DL keyfini yaşayan ve alışanın başka bir Enduroya bakacağını hiç sanmıyorum:cherry:
Hayırlı ve uğurlu olur inşallah...iyi ve güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst