Ben olsam YBR den şaşmazdım.... 100,000 km den fazladır gidiyor halada birader biniyor... Şeyten kulağına kurşun daha kapağı açılmadı....:cat:
CBF lerin kronik sorunu işallah sende tekrar etmez.....10,000 km de bilyaların hepsi su koyuveriyor...
Neyse...Alınmışa hayırlısı olsun demek düşer.... Güle güle bin........:rendeer: