- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 17
hayırlı uğurlu olsun kardeşim, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. bizim gibi motoru olmayanlarada versin inş.
(amin)
seni takipteyim abi.. cbf'en ile hayırlı yolculuklar işler...kendi işine göre dizayn etmişsin cbf'ni ben beğendim...nede olsa ekmek tekn:cat:esiiiiii.....
sağol arkadaşım malım ekmek teknesi bütün gün üstündeyim.
şimdi sırada uygun renkte ön tarafı kapatnak var ama daha uygun sağlam brabda bulamadım.
ewet abi 20 gün kadar oldu ve 2000 km.desin hayırlı işler kazasız belasız...
ne yaptın abi ön tarafı sağlam bir branda ile kapattınmı...?[/QUOTE
arkadaşım sadece ön deil yanlarıda kapatım stikarların nerdeyse hepsini söktüm umarım beğenirsin bence baya hoş oldu.
stikarların olmaması motosikleti daha büyük gösteriyo.
depodaki şerit sökülmiyo çünkü üstüne cila atılmış.ve işte cbf150 min son hali.
![]()
aldığımdan bu yana 4560km.oldu daha bi derdi yok gayet güzel son sürati ybr ile aynı ama rampalarda torku güzel.buda dier tarafı.
![]()
önden koruma demirlerin üstünden hala çamur atıyo ama onuda dizlikle çözüyorum.
arka taraf çok iyi oldu benim popomu çamur yapamıyo artık.:queen: