yeni CBF150 aldım

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
17
hayırlı uğurlu olsun kardeşim, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. bizim gibi motoru olmayanlarada versin inş. :p (amin)
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun iyi bir seçim yapmışssın rengini beyendim güle güle bin nice kilometrelere :)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Hayırlı ugurlu olsun buda benden...


gmnaz2fo7.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
10
hayırlı olsun .güle güle kullan ...ıslak zeminde daha da dikkatli kullan cünkü lastik patlamıs hissi veriyo...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
herkeze teşekürler arkadaşlar.
motosikletimin son görünümü bu şanlı türk bayrağamızı hemen taktım onsuz çıkmam valla.
kpel562tj4.jpg

buda taktığım ekstra letli ışıklar malüm taksi minübüs ve halk otobüsçüleri müşteriden başka bişey görmiyolarda bunlar inşalla onların gözünü alırda gözleri tele şeklinde yürüyen insanlardan başka bişey de görmüş olurlar:cat:
kpel563iy7.jpg

işte motosiklet.net stikarlarımıda bugün yapıştırdım:cat:
kpel564yw1.jpg

elcikler biraz marka deişikliği olmuş ama olsun onlarla daha iyi oluyo hem nekadar uyumlu olmuş dimi yamaha ve honda.bunlar super tenerenin orjinal elcikleri:)
kpel565gt7.jpg

şimdilik CBF150 hakında notum tam ybr ile kıyaslarsak ilerleyen günlerde dikkatimi çekenleri yine yazarım.:cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun..inşallah kazasız belasız yoluna devam edersin.. Allah kolaylık versin..
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
seni takipteyim abi.. cbf'en ile hayırlı yolculuklar işler...kendi işine göre dizayn etmişsin cbf'ni ben beğendim...nede olsa ekmek tekn:cat:esiiiiii.....
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
seni takipteyim abi.. cbf'en ile hayırlı yolculuklar işler...kendi işine göre dizayn etmişsin cbf'ni ben beğendim...nede olsa ekmek tekn:cat:esiiiiii.....

sağol arkadaşım malım ekmek teknesi bütün gün üstündeyim.
şimdi sırada uygun renkte ön tarafı kapatnak var ama daha uygun sağlam brabda bulamadım.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar 2000km.geçtim ve artık gazı sonuna kadar açmaya başladım ama maalesef 80km.den sonra CBF150nin performansı aynı 125lik gibi yani 100km.zor geçiyo hatta geçemiyo yani 100km.ye kadar çok iyi ama devamını getiremiyo rüzgarlı havada oralarada gelemiyo.
ama yakıtı ybr den daha az olduğu bi gerçek.
tek avantajı rampaları biraz daha iyi çıkıyo oda heralde alçak devirlerdeki torktan dolayıdır.
ama sonuç olarak ybr ve cg 125 lik yerine cbf 150 almak daha mantıklı gibi son sürat aynı olsada motosikletin görünüşü hızlanması ve konforu gayet iyi.:cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ewet abi 20 gün kadar oldu ve 2000 km.desin hayırlı işler kazasız belasız...

ne yaptın abi ön tarafı sağlam bir branda ile kapattınmı...?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ewet abi 20 gün kadar oldu ve 2000 km.desin hayırlı işler kazasız belasız...

ne yaptın abi ön tarafı sağlam bir branda ile kapattınmı...?[/QUOTE


arkadaşım sadece ön deil yanlarıda kapatım stikarların nerdeyse hepsini söktüm umarım beğenirsin bence baya hoş oldu.
stikarların olmaması motosikleti daha büyük gösteriyo.
depodaki şerit sökülmiyo çünkü üstüne cila atılmış.ve işte cbf150 min son hali.
kpel602qt1.jpg

aldığımdan bu yana 4560km.oldu daha bi derdi yok gayet güzel son sürati ybr ile aynı ama rampalarda torku güzel.buda dier tarafı.
kpel601ry6.jpg

önden koruma demirlerin üstünden hala çamur atıyo ama onuda dizlikle çözüyorum.
arka taraf çok iyi oldu benim popomu çamur yapamıyo artık.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst