yeni CBF150 aldım

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar işyeri deişikliği nedeniyle ybr mi sattım ve yeni CBF150 aldım.
ybr den kurtulduğuma sevindim ama cbf te inşalla onun gibi çıkmaz.
yani ybr çok başımı ağrıttı toplam 75000km. yaptım ve birçok ağırıza verdi en çok ta debryajdan başım ağrdı.
ama neyse diyer kurye arkadaşların tavsiyeleri doğurultusunda cbf150 i aldam bu akşam ve işte fotoları sıcak sıcak.
kpel549mu0.jpg

kpel550ic9.jpg

kpel551fu3.jpg

kpel552qj1.jpg

kpel553dq0.jpg

daha sadece 20km.de ve ilk izlenimlerim ybr ye göre torku baya bi hisediliyo yani iyi alçak devirlerde gazı açınca iyi toparlıyo.
en kötü yanı farı galiba trafikte baya bi gaz pompalicam gibime geliyo:pr:
bunu niye dinamoya bağlamışlar anlayamıyom çünkü gazı biraz açınca çok güzel bi aydınlık veriyo.allahtan sinyaleri ve fren ışığını direk bağlamışlar.
ayak marşı olmaması bir dezavantaj ama artık aküye dikat edeceiz.
sonuç olarak ilk izlenimlerim iyi ama bakacaz artık ilerleyen zamanlarda ve km.de neler olacak.
şimdilik bukadar arkadaşlar.
herkeze kazasız belasız sürüşler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:
İyi sürüşler...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin bu arada sen ybr nin ekmeğini yemişsin ama 75.000 km.:cyclopsan
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hayırlı olsun kazasız belasız surusler senınle olsun
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
52
hayırlı olsun motorunuzla birlikte güzel anlar yaşamanız dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı uğurlu olsun yeni CBFiniz,güle güle kullan daha nice 75binlerde işallah
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada süper tenerede durumlar nasıl. Kerata arıza yapıyormu?:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun yeni motorun allah kaza bela vermesin.
dogru seçim yaptıgına eminim.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
herkeze teşekürler.


Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada süper tenerede durumlar nasıl. Kerata arıza yapıyormu?:cherry:
super tenere gayet iyi arkadaşım alla şükür hiç bi derdi yok sadece ben dertliyim ondan inip cbf e binince gitmiyomuş gibi geliyo:queen:

abı hayırlı olsunda sen gecengun YAMAHA xtz750 almadınmı :D

arkadaşım aldım da o uzun yol ve hafta sonu geziler için CBF ise çalışmak için malum kuryelik yapıyom.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben olsam YBR den şaşmazdım.... 100,000 km den fazladır gidiyor halada birader biniyor... Şeyten kulağına kurşun daha kapağı açılmadı....:cat:

CBF lerin kronik sorunu işallah sende tekrar etmez.....10,000 km de bilyaların hepsi su koyuveriyor...

Neyse...Alınmışa hayırlısı olsun demek düşer.... Güle güle bin........:rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla dostum hayırlısı olsunda :) cbf hakkında pek hayırlı konuşmuyolar :)

yerinde olsam ybrden şaşmazdım :)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
abi hayırlı olsun ilerleyen zamanlarda bu topic'e görüşlerini aktarırsan sevinirimmm....

nede olsa işin dolayısıyla güzel km yapıyorsunnn....kazasız belasızzz....
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
herkeze teşekürler.



super tenere gayet iyi arkadaşım alla şükür hiç bi derdi yok sadece ben dertliyim ondan inip cbf e binince gitmiyomuş gibi geliyo:queen:



arkadaşım aldım da o uzun yol ve hafta sonu geziler için CBF ise çalışmak için malum kuryelik yapıyom.

Hmm tmm abı doqru soluosun o zmn!!!

Bende su ehlıyetı alamda hem okur hemde sneın yananda kuryelık yaparım yardım cı olursun hehe :D
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
hayırlı ugurlu olsun kardesım kazasız belasız surusler...bende bı sorun cıkmadı sukur umarım sendede boyle olur.ama bence keske sıyah alsaydın satısı daha rahat olurdu.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ve yine malum kuryelikte benzin parası önemlidir o yüzden artık mz kullanan kurye göremiyoruz genelde yağ masrafından kaçarlar :queen: pardon kaçarız veyien pardon kaçardık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst