Yeni Bir Yıl, Yeni Bir İş...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yeni yıla iş değiştirerek girdinki ,yıl boyunca bütün eczaneleri gezersin artıkımm:pşaka bi yana hayırlı uğurlu olsunn
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun tuğba. Umarım yeni işin sayesinde transalp'ine kavuşursun:p

Sağol kankam :)

"Tebdili mekanda faide vardır!" derler.Değişiklik gelişimdir ve gençken bu kararlar daha rahat alınabiliyor.Hayırlı olmasını dilerim Tuğba kardeşim.

Teşekkür ederim, evet gençken fırsatları değerlendirmek lazım.. :)

ablacim insallah hersey gonlunce olur...
bir deyim vardi "ev sahibiin bir evi varsa kiracinin binlerce:diye dogru hatirliosam eger:p
bizler kiraciyiz yanee:cat:
Basarilar Basarilar Basarilar

Sağol.. :mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun tubişim
inş. yeni işinde daha mutlu mesut olursun
hayırlı işler bol kazançlar şimdiden

Teşekkür ederim Alper :)

Yeni yıla iş değiştirerek girdinki ,yıl boyunca bütün eczaneleri gezersin artıkımm:pşaka bi yana hayırlı uğurlu olsunn

Ağzını hayra aç len :mrgreen: Sağol :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlısı olsun tubis
en kısa zamanda düzenini oturtacağından eminim
sen sıkı kızsın, her işin üstesinden gelirsin
yeni iş yerinde çok daha mutlu olman dileği ile...
:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Teşekkür ederim herkeslere :)
Bu işin bi iyi yanı da, burası 6 km'ydi, orası 3 km.. :mrgreen: Yarı yarıya fark.. :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benzinden tasarruf,açığı pazar günü keyifle gezerek kapatabilirim :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlısı olsun Tubişcik..
Umuyorum ki bu yeni işin sana daha iyi gelecek,hatta bakarsın Transalpini almanı sağlayacaktır :cat:
Herşeyden önce kafan rahat olsun,gerisi sırayla gelir zaten..
Yeni işinde başarılar:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hesaba göre yazın izmire gelebilirsin sana bir mangal yakarız artık :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yok ben Transalp almayı düşünüyorum :mrgreen: Sonra onun fazladan yaktığı benzinle sanırım evimi eczanenin üst katına taşımam gerekecek.. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar evet garip olacak ama ben ayrılamıyorum... Eczacım dün gece ben işten ayrılacağımı söyledikten sonra, hastalanmış. Serum takılmış.. Kötülük yapmamak adına, bırakamıyorum. İşimin iyi yanları kötü yanlarından daha çok olduğu için ayrılmama kararı aldım. Kusura bakmayın.. :pale: Çok garip oldu ama öyle... Çok acele etmeseydim diyeceğim ama nereden bilebilirim böyle hastanelik olacağını..:pale:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Herşeyde bi hayır vardır :)
Bundada bi hayır vardır elbet :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Arkadasım hayırlı olsun yeni işin, umarım daha az streslidir yani eski işine göre artıları eksilerinden çoktur ve mutlu olursun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadasım hayırlı olsun yeni işin, umarım daha az streslidir yani eski işine göre artıları eksilerinden çoktur ve mutlu olursun.
Ayrılmıyormuş renecik....:p:p:p:p

Bu arada eski işin tekrardan hayırlı olsun.....:rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst