- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Yeni yıla iş değiştirerek girdinki ,yıl boyunca bütün eczaneleri gezersin artıkımm
şaka bi yana hayırlı uğurlu olsunn
Hayırlı olsun tuğba. Umarım yeni işin sayesinde transalp'ine kavuşursun![]()
"Tebdili mekanda faide vardır!" derler.Değişiklik gelişimdir ve gençken bu kararlar daha rahat alınabiliyor.Hayırlı olmasını dilerim Tuğba kardeşim.
ablacim insallah hersey gonlunce olur...
bir deyim vardi "ev sahibiin bir evi varsa kiracinin binlerce:diye dogru hatirliosam eger
bizler kiraciyiz yanee:cat:
Basarilar Basarilar Basarilar
hayırlı uğurlu olsun tubişim
inş. yeni işinde daha mutlu mesut olursun
hayırlı işler bol kazançlar şimdiden
Yeni yıla iş değiştirerek girdinki ,yıl boyunca bütün eczaneleri gezersin artıkımmşaka bi yana hayırlı uğurlu olsunn
Teşekkür ederim herkeslere
Bu işin bi iyi yanı da, burası 6 km'ydi, orası 3 km.. :mrgreen: Yarı yarıya fark.. :mrgreen:
Hayırlı olsun tubiş; demek ki günde yarıyarıya daha az motora bineceksin , üzülmelisin bence![]()
Ayrılmıyormuş renecik....Arkadasım hayırlı olsun yeni işin, umarım daha az streslidir yani eski işine göre artıları eksilerinden çoktur ve mutlu olursun.