Yeni Arkadaşlar için #Anket#

Neden'inizi de ekleyin (varsa) :)

  • MONDiAL

    Oy: 14 30.4%
  • MONDiAL(MA)

    Oy: 32 69.6%

  • Kullanılan toplam oy
    46
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forumu kirletmeyeyim yeni konuyla :cherry:
atıyorum mesela japon (kymco,suzuzi,honda,vs..) markaların 125cc leri bu mondialin 150cc (zat,rf,hs,vs..) lerinden hızlımıdır.kimisi diyor ''beygiri daha fazla olduğu için hızlıdır'',kimisi de ''o mondialin çin göstergesi bile doğru göstermiyor , beygir filan hikaye'' sizce ?? :rendeer:

cevabını kimse bilmiyormu , yoksa kafamı yormuyonuz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst