Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 147
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forumu kirletmeyeyim yeni konuyla :cherry:
atıyorum mesela japon (kymco,suzuzi,honda,vs..) markaların 125cc leri bu mondialin 150cc (zat,rf,hs,vs..) lerinden hızlımıdır.kimisi diyor ''beygiri daha fazla olduğu için hızlıdır'',kimisi de ''o mondialin çin göstergesi bile doğru göstermiyor , beygir filan hikaye'' sizce ?? :rendeer:
cevabını kimse bilmiyormu , yoksa kafamı yormuyonuz :cherry: