Yeni Arkadaşlar için #Anket#

Neden'inizi de ekleyin (varsa) :)

  • MONDiAL

    Oy: 14 30.4%
  • MONDiAL(MA)

    Oy: 32 69.6%

  • Kullanılan toplam oy
    46
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 1,5-2 aydır forumu takip ediyorum birkaç motor için forumda yazdım,çizdim :queen:
Fakat..hem yeni motor sahibi olucak arkadaşlar için fikir , hemde ''MT'' yi sayım amaci ile :p böyle bir anket düzenledim , yanlış anlamayın yani biz 'sana 1001 kere söyledik' filan diye dediğim gibi öylesine sayım gibi birşey.

EDİT:can sıkıntısından değill :cherry:::koop::::fool::
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
51
ben memnunum...
çin malı muhabbeti falan değil...
bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur... Mondialde benden daha tecrübelilerde var, ben memnunum kendi adıma... her nekadar tamirde biraz yolunsamda.. :)
Mondial almak istediğine göre, bütçen kısıtlı... Mondialin neyini istiyosun bu arada? mesela maxi-scooter ; 150 zat var bende... tabi ki paran varsa git, Burgman al ama yoksa, en iyisi bence 150 zat... Burgman babası bu motorların... ama devirdinmi granaj ve tamir parası üzer seni okuduklarım kadarıyla... mondialde öyle bi sorun yok... parçalar ucuz...
meraklıysan ve bakabileceksen ilgileneceksen al... ama yok çok düşemem üstüne diyosan alma bence mondial... git japon al...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
2 şık var. ikisini de işaretlemiyorum. Çünkü kullanmadım.
Ancak çin malı ile ilgili yorum yapmak isterim.

Ben Çin malı kenbo 125 cc motoru 4 sene 12.000 km kullandım. Hızda 110 km gördüm.
4 sene de 3 kere yağ değişti :) Bir kere de buji onun haricinde satarken servis yüzü gördü.
Benzin hortumu, hidrolik hortumu çatladığı ve eskidiği için değişti yoksa canavardı. Canavar.
Gerçekten motora bakarsan seni hayatta yarı yolda bırakmaz.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yorum yapmayacağım ama avatarın gerçekten çok kötü be dostum :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla yazından bişey anlamadım, dikkatli okumadım. çünkü avatarına bakmaktan okuyamadım. o nedir yavv:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farklı olsun istedim :queen: siz 8. kişisiniz daha talep gelirse birşeyler düşüneceğim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bende Mondial 250 mct kullanıyorum ve büyük ihtimalle seneye GV250 ye geçiş yapacağım ama asla ve asla Çin malı takıntısına sahip biri olmadım ve olmayacağım.
Motoruna ne kadar iyi bakarsan o kadar iyi verim alırsın bunun çin i japonu koresi yok. Dünyanın en kaliteli motoruna da sahip olsan bakımını zamanında ve doğru şekilde yapmazsan mutlaka ve mutlaka seni yarı yolda bırakacaktır.
Ama imkanın var ise Mondial haricinde bir markayı tercih etmeni tavsiye ederim. Mondial le günü kurtarmış olursun Japon veya Kore malıyla geleceğini garanti altına almış olursun. Ama bir de İtalyan alırsan o zaman dünyalar da senin olmuş olur tabiki :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 kişi bakmış (he bu arada misafirlerinki sayılıyormu :queen:) 25 oy var güzell :cherry::rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Bence mondail alacaksan scooter alacaksın galiba evet git scootert al mondialse.Nasılsa eheves etcen ilerde commuter yada supersport tarzına döneceksin =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence mondail alacaksan scooter alacaksın galiba evet git scootert al mondialse.Nasılsa eheves etcen ilerde commuter yada supersport tarzına döneceksin =)

ankete göre bakıcam mondial için ama duruma göre pahalıya patlıyacak bana heves etmem vitessiz olsun uzun yola çıkmam nasıl olsa :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman anket şöyle olsun çinmi (mondial) - daha kalitelimi :silent::rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
70
chopperların arasında bence en tipsizi ve heybetsizi mondialler... ama scooter konusunda bişiy diyemem...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
mondi'de aldım mz'de. şimdi yamaha var. şartlar nasıl geliştiyse o şekil yaptık alışverişimizi.
yani soru biraz havada :silent:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
şuan 5300 deyim düzenli bakımları yağ hafa ve benzin filtreleri yani bana 10 ayda çıkardığı masraf 150 lira falan.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur.seçim senin seçimin :)
arkadaşın dediği gibi mondial günü kurtarır.kullanıcısı olmama rağmen bu lafa katılıyorum :)
heves alma aracı scooter leri bence
bende öyleyim mesela 3 yıldır hasrettim bu merede ilaç gibi oldu ilkbahara doğru ss geçmeyi düşünüyorum.kışı da çıkarsın da :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forumu kirletmeyeyim yeni konuyla :cherry:
atıyorum mesela japon (kymco,suzuzi,honda,vs..) markaların 125cc leri bu mondialin 150cc (zat,rf,hs,vs..) lerinden hızlımıdır.kimisi diyor ''beygiri daha fazla olduğu için hızlıdır'',kimisi de ''o mondialin çin göstergesi bile doğru göstermiyor , beygir filan hikaye'' sizce ?? :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst