- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
Yakmaz ama içer ..
Yakıt ekonomisi düşünüyorsan binliklere bak.
600cc bir depo 150 km ancak yapıyor.
Sağdan efendi efendi gidenler bir depoyla 180 km yol yaptıklarını söylüyorlar.
Ama ben hiç görmedim o kilometreleri.
140-150. Kmlerde ışık yanıyor.
Bu arada sasirdim yahu. Superduke ta 1300cc motor ile 600cc SS kadar yakiyor demek ki... Gerci superduke'ta 9000 devre cikma ihtiyaci cok olmuyor ama, yine de sakin kullanmadigim zamanlarda dahi yaktigi 10 litre anca... Dusuk devirde torku yuksek motor ve hafif kasa olunca demek ki...
Hasmet Bey' den Superdüküm var demenin en kibar yolu) :cherry:
Yazdıktan sonra farkettim görmemişliğimi malesef. Ama harbiden de bu kadar çok yaktıklarına şaşırdım. Sonradan farkettim ki hiç 4 silindir 600cc motosikletim olmamış... Hornet 600 denemiştim bir kez. Devir güzeldi de tork hiç yoktu yahu...
Yakıt ekonomisi düşünüyorsan binliklere bak.
600cc bir depo 150 km ancak yapıyor.
Sağdan efendi efendi gidenler bir depoyla 180 km yol yaptıklarını söylüyorlar.
Ama ben hiç görmedim o kilometreleri.
140-150. Kmlerde ışık yanıyor.
Bu yazılanları gördükten sonra aşırı yakıt tüketimi olduğunu düşündüğüm 900 hornetime haksızlık yaptığımı anladımŞu gerçek ki maalesef bu benzin fiyatları ile yapılacak tek şey "aslan besleyen yemini düşünmez" felsefesi ile ilerlemek.
hornet kaç yakıyor, 1000 rr bloğunun piston çapı küçültülmüş hali var motorunda
[/COLOR]
Selam 1000 rr değil 900 rr ın biraz evcilleştirilmiş motoru var bu sebeple oldukça tatmin edici bir tork eğrisine sahip 19 litre yakıt deposu var full benzinle kullanıma göre 200-250 km civarında gidebiliyorum .
aynen teknoloji farkı elbette ama benimde pek sakin kullandığım söylenemez. Yurt dışı formlarda 300 km yapanlarda var muhtemel stabil 100-120 km süratlerde kullanıyorlardır.Tork yüksek olduğundan yüksek vites düşük devir kullanmak rahat ancak ben pek tercih etmiyorum.yine yakıyormuş sizin motor, arkadaşım son kasa s1000rr aldı sakin kullanım 7 litre diyor 200bg e göre güzel gerçekten
Birde km'de 23 kuruş lastik yakıyor. 1400tl/6000km Hava filtresi 180tl Balata tanesi 180tl 3 tane balata var sen hesap et. Motul yağı 170tl. Kaskı montu vs. ayrı.
hornet kaç yakıyor, 1000 rr bloğunun piston çapı küçültülmüş hali var motorunda
[/COLOR]
Selam 1000 rr değil 900 rr ın biraz evcilleştirilmiş motoru var bu sebeple oldukça tatmin edici bir tork eğrisine sahip 19 litre yakıt deposu var full benzinle kullanıma göre 200-250 km civarında gidebiliyorum .
yine yakıyormuş sizin motor, arkadaşım son kasa s1000rr aldı sakin kullanım 7 litre diyor 200bg e göre güzel gerçekten
Birde km'de 23 kuruş lastik yakıyor. 1400tl/6000km Hava filtresi 180tl Balata tanesi 180tl 3 tane balata var sen hesap et. Motul yağı 170tl. Zincir dişli 15 bin gidiyor. Kaskı montu vs. ayrı.