Yeni 600RR Ne Kadar yakiyor herkes bisey diyo

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
o diyen kişi benim sen spor makine alıp yakıtını düşünüyorsan zaten saçmalıyorsun demektir yakıtını karşılayamayacaksanda 250 cc lik ss tarzı bişey bakıcaksın bu kafaylada kimseden düzgün cevap bekleme iyi akşamlar
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Düzgün yazı yazamayan beyne sahip insanlar, 600cc motor alıyorlar ve ölüyorlar. Üzülüyor muyum? Açıkçası umrumda bile değil.
Ama insanlık namına yazayım. Senin gibi gelişmesini tamamlamamış bir insan bu motorları kullanırsa ölür.
Şimdi dilediğin yerde patlayabilirsin. ☺
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Bende 2010 model var 10-11 litre arası yakıyor, hep devirli kullanıyorum şu ara
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
600 motor alıcan yakıt soruyosun o motora binen yakıtı hesaplamaz düşürürsen ne masraf edicen haberin varmı ben 600 lük motor alıcak parayı bulayım 100km ye 25 litre benzin yaksın koyucam
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
videonun paylaşılması istenmiyor kaldırırsanız daha iyi olur kanaatindeyim
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Öğrenci adamsın, hesap önemli tabii. Aldığında iyi bir ustaya git iki silindiri iptal ettir, çok daha az yakar.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Karışık kullanım 8-9 litre. Spor kullanım 11 litre.

Madem öğrencisin 600 rr niye bakıyorsun hacım? Bakmak için bakıyorsan Eyvallah da almak için bakıyorsan bu ne tezatlıklır :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada sasirdim yahu. Superduke ta 1300cc motor ile 600cc SS kadar yakiyor demek ki... Gerci superduke'ta 9000 devre cikma ihtiyaci cok olmuyor ama, yine de sakin kullanmadigim zamanlarda dahi yaktigi 10 litre anca... Dusuk devirde torku yuksek motor ve hafif kasa olunca demek ki...
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
yaaa alıcağı megelli yada bumoto calibre 250

yanlış motoru araştırıyor
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Kac yakiyor diye sorulmaz supersport alirken. Saka bizim milletimiz gercekten.

NC700 mu ulan bu?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
4 buyuj japon arasında 1 litreyi geçecek farklar olucagini düşünmüyorum. Kullanan arkadaşlarım 10-12 litre arası demişti. Beğendiğini al :) 100 km de 1 litre fark seçiminde seni etkilememeli.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
10 lt yi gecmez hic biri o ladarda degil, en az yakanlar nakedler olur cunki daha dusul devirli daha sakinlestirilmis olur
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yakıt ekonomisi düşünüyorsan binliklere bak.
600cc bir depo 150 km ancak yapıyor.
Sağdan efendi efendi gidenler bir depoyla 180 km yol yaptıklarını söylüyorlar.
Ama ben hiç görmedim o kilometreleri.
140-150. Kmlerde ışık yanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst