Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
o diyen kişi benim sen spor makine alıp yakıtını düşünüyorsan zaten saçmalıyorsun demektir yakıtını karşılayamayacaksanda 250 cc lik ss tarzı bişey bakıcaksın bu kafaylada kimseden düzgün cevap bekleme iyi akşamlar
Düzgün yazı yazamayan beyne sahip insanlar, 600cc motor alıyorlar ve ölüyorlar. Üzülüyor muyum? Açıkçası umrumda bile değil.
Ama insanlık namına yazayım. Senin gibi gelişmesini tamamlamamış bir insan bu motorları kullanırsa ölür.
Şimdi dilediğin yerde patlayabilirsin. ☺
600 motor alıcan yakıt soruyosun o motora binen yakıtı hesaplamaz düşürürsen ne masraf edicen haberin varmı ben 600 lük motor alıcak parayı bulayım 100km ye 25 litre benzin yaksın koyucam
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada sasirdim yahu. Superduke ta 1300cc motor ile 600cc SS kadar yakiyor demek ki... Gerci superduke'ta 9000 devre cikma ihtiyaci cok olmuyor ama, yine de sakin kullanmadigim zamanlarda dahi yaktigi 10 litre anca... Dusuk devirde torku yuksek motor ve hafif kasa olunca demek ki...
4 buyuj japon arasında 1 litreyi geçecek farklar olucagini düşünmüyorum. Kullanan arkadaşlarım 10-12 litre arası demişti. Beğendiğini al 100 km de 1 litre fark seçiminde seni etkilememeli.
Yakıt ekonomisi düşünüyorsan binliklere bak.
600cc bir depo 150 km ancak yapıyor.
Sağdan efendi efendi gidenler bir depoyla 180 km yol yaptıklarını söylüyorlar.
Ama ben hiç görmedim o kilometreleri.
140-150. Kmlerde ışık yanıyor.