yedisinde neyse yetmişinde o

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
bu şekilde fotoğraf paylaşabiliyor muyuz bilmiyorum. yanlış bi durum varsa kendimi modlara havale ediyorum. belki herkesin böyle fotoları vardır. burda paylaşır..
tutkuuw0.jpg

1987 den 2008'e..
Bisikletim Cruisera benziyordu.. hayalim de cruiser bir motor almak : ))
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Direk dalış oldu başlık garip şaşkınım şoktayımm:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bir şey ile karşılaşacağımı beklemiyordum ama süper bir paylaşım ::thanks:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Boyutlar hiç değişmemiş gibi geliyor bana. :p
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bnm olması lazımdı. Biraz araştırmam gerekk
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel karşılaştırma. daha iyi, güçlü ve seksi motorlar kullanman dileğiyle
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hocam,bok derken bisikleti kastettin herhalde:mrgreen:...
Daha acayip bişey beklemiyoduysam ne olayım:cherry:?
Ne olayım?::153::
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hadi baslik neysede, kucukken cogumuz bisiklete bindik, sandim ki kucukkende motora biniyordun yada babanin arkasinda oturuyodun falan..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Yıl 1987 , sanırım çok sarhoştum , hangi ay hatırlayamıyom :p
senankn2ag0eg5.jpg


Yıl 2008 Nisan
stoppieoa7.jpg


Yıl 2008 Mayıs
n68245033033209987591as6.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Yıl 1987 , sanırım çok sarhoştum , hangi ay hatırlayamıyom :p

çok iyi ya.. işte başlığın tam karşılığı bu fotoğraf oldu aslında..:cat:
sadece o eski tarz bisikletlerin biraz crousiere benzediğini farkettiğim için koymuştum ama senin bu foto hakikaten iyi oldu : ))

valla bizde motosiklet tutkusu aileden gelmediği için böyle bir fotoğrafımızın olma şansı yoktu. şimdi bile beni scooterın üstünde görmeye tahammül edemiyorlar..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
güzel bir paylaşım olmuş :cat:
benimde var ama paylaşmam :p (çok bencilim bennn :p)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst