- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 758
- Konu Yazar
- #1
bu şekilde fotoğraf paylaşabiliyor muyuz bilmiyorum. yanlış bi durum varsa kendimi modlara havale ediyorum. belki herkesin böyle fotoları vardır. burda paylaşır..
1987 den 2008'e..
Bisikletim Cruisera benziyordu.. hayalim de cruiser bir motor almak : ))
1987 den 2008'e..
Bisikletim Cruisera benziyordu.. hayalim de cruiser bir motor almak : ))