- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
Hhhaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstaaa etmesinler adamı üleynnnnnnn!!!!:queen:
Geçen e5 te gidiyordum hiç farkında değilim ibre 200 olmuş allah allah dedim hemen gazı kesdim.Bu ybr çok tehlikeli alet :queen:
bugun hastaneye gittim sabah erkenden hastane bahçesinde park yeri arıyordum neyse girişe yakın bir yerde park ettim kaskı aynaya takıyordum yanıma biri geldi tahminen 19-20 yaşlarında diyaloglar aynı böyleydi;
-Selamın Aleyküm
ben-aleykümselam
-motor güzelmiş
ben- eyvallah sağolasın
-ben soğudum motordan
ben-hayırdır?
-ya bnde yamaha var böyle 125 lik neydi unuttum modelini
ben-ybr mi?
- evet ondan sanırım bugun yolda giderken zincir varmış yolda dikkat etmedim kadran 170 gösteriyordu zincir fırladı ayağımı şuraya sıkıştırdı (gidonu işaret ederek :sunny: ) aman diyorum binme sende motora (elemanın üstüne bakıyorum hiç yırtık yok sadece tozlanmış büyük ihtimal motorlunun biri vurdu diye düşünüyorum)
ben- ne alakası var canım o senin dikkatsizliğin kask varmıydı?
-yoktu zaten düşünce direk kafamı kolladım
ben- 170km sürat ile 125lik ybr den düştün ve hiçbirşeyin yok dedim :sunny: neyse hadi görürşüz kardeşim...
dedim ve içimden kalaylayarak gittim sabah sabah belamıydı neydi
Kafayı tam kollayamamış gibi geldi bana.