YBR ile saatte 170km/s hız ile düşen arkadaşın serzenişi...

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hhhaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstaaa etmesinler adamı üleynnnnnnn!!!!:queen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Geçen e5 te gidiyordum hiç farkında değilim ibre 200 olmuş allah allah dedim hemen gazı kesdim.Bu ybr çok tehlikeli alet :queen:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bana hep aynısı denk geliyor . sonunda birine patlayacağım . :)
Abi motorun çok güzel .
yeni mi?
-evet
kaç para bu?
(ilk zamanlar söluyordum ama sureklı sorulunca kızıyorum) çok para diyorum :)
abi kaç basıo bu?
:D sayamadım diyorum.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Gittiğin hastahane bakırköyde ise normaldir :))

bugun hastaneye gittim sabah erkenden hastane bahçesinde park yeri arıyordum neyse girişe yakın bir yerde park ettim kaskı aynaya takıyordum yanıma biri geldi tahminen 19-20 yaşlarında diyaloglar aynı böyleydi;

-Selamın Aleyküm
ben-aleykümselam
-motor güzelmiş
ben- eyvallah sağolasın
-ben soğudum motordan
ben-hayırdır?
-ya bnde yamaha var böyle 125 lik neydi unuttum modelini
ben-ybr mi?
- evet ondan sanırım bugun yolda giderken zincir varmış yolda dikkat etmedim kadran 170 gösteriyordu zincir fırladı ayağımı şuraya sıkıştırdı (gidonu işaret ederek :sunny: ) aman diyorum binme sende motora (elemanın üstüne bakıyorum hiç yırtık yok sadece tozlanmış büyük ihtimal motorlunun biri vurdu diye düşünüyorum)
ben- ne alakası var canım o senin dikkatsizliğin kask varmıydı?
-yoktu zaten düşünce direk kafamı kolladım
ben- 170km sürat ile 125lik ybr den düştün ve hiçbirşeyin yok dedim :sunny: neyse hadi görürşüz kardeşim...



dedim ve içimden kalaylayarak gittim sabah sabah belamıydı neydi
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
o arakdaşa benim ybr yi verelimde motoru açsın o zaman:)
melet 125 ancak yapıyor:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst