YBR ile saatte 170km/s hız ile düşen arkadaşın serzenişi...

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
bugun hastaneye gittim sabah erkenden hastane bahçesinde park yeri arıyordum neyse girişe yakın bir yerde park ettim kaskı aynaya takıyordum yanıma biri geldi tahminen 19-20 yaşlarında diyaloglar aynı böyleydi;

-Selamın Aleyküm
ben-aleykümselam
-motor güzelmiş
ben- eyvallah sağolasın
-ben soğudum motordan
ben-hayırdır?
-ya bnde yamaha var böyle 125 lik neydi unuttum modelini
ben-ybr mi?
- evet ondan sanırım bugun yolda giderken zincir varmış yolda dikkat etmedim kadran 170 gösteriyordu zincir fırladı ayağımı şuraya sıkıştırdı (gidonu işaret ederek :sunny: ) aman diyorum binme sende motora (elemanın üstüne bakıyorum hiç yırtık yok sadece tozlanmış büyük ihtimal motorlunun biri vurdu diye düşünüyorum)
ben- ne alakası var canım o senin dikkatsizliğin kask varmıydı?
-yoktu zaten düşünce direk kafamı kolladım
ben- 170km sürat ile 125lik ybr den düştün ve hiçbirşeyin yok dedim :sunny: neyse hadi görürşüz kardeşim...



dedim ve içimden kalaylayarak gittim sabah sabah belamıydı neydi
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
70 ile bile düşşe ağzı burnu yamulması lazım kask yoksa. Arkadaş fazla atmış ondan öyle bişey olmamış ona :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
170 ile nasıl gitti hayret fıkralarla türkiyedeki ney amcaydı o hedomuydu neydi onun gibi sallamış bende yalanda yok hilafda hahahahahha
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Denk geliyor bazen böyle salaklar . Daha çok şu konuşmalar geçiyor bu tiplerle aramızda
-Selamın Aleyküm
-Aleyküm selam
-Motor güzelmiş
-Sağolasın
-Çok tehlikeli aletler bunlar
-Öyledirler, binme sen.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende benim ASYA AS 200GY-2 TAY ile 400 km hızla giderken düştüm dizim sıyrıldı.

Arkadaş iyi sıkmış.O motosiklet o hıza anca uçurumdan atıldığı zaman ulaşır :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet doğru olabilir bende geçen hafta kuşa çarpmıştım malum okadar bastım ki motor uçuvermiş
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
154
Yokuş aşağı giderken denize düşmüştür :) Ondan bişeyi yoktur adamın :queen::flower::thumright
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
hangi ybr 170 yapıyomuş?????
yada asıl soru ybr nın 170 yaptığını (kadranları bile 140 a kadar) iddia eden arkadaş ne kullanıyomuş da kafası böyle güzel olmuş :)
:p
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bir şizofrene denk gelmişsiniz büyük ihtimalle ne diyelim allah şifa versin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst