arkadaşlar ybr 125 var acaba ybr 250 depo kısmı ybr 125 olurmu olsa yakışırmı sizce nasıl bi fikir :queen:
fikir cok saçma hacı bilmem tek banami saçma geldi ama saçma yani:mrgreen::cyclopsan:silent:r:
sadece bi düşünce daha büyük iri duruyor yakışır bence ama olmaz diyonuz saçma diyil bence :s
fikir cok saçma hacı bilmem tek banami saçma geldi ama saçma yani:mrgreen::cyclopsan:silent:r:
gözüm kesmez ama yapabilsem durumum musayit olsa süper olur ama bazı arkadaşlar dalgasına yazmışlar olur bence ama sadece bilgisi olan varsa yazsın diyerekden bu konuyu açtım ama malesef yok
