ybr 250 deposu ybr 125 olurmu acaba

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
arkadaşlar ybr 125 var acaba ybr 250 depo kısmı ybr 125 olurmu olsa yakışırmı sizce nasıl bi fikir :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
sadece bi düşünce daha büyük iri duruyor yakışır bence ama olmaz diyonuz saçma diyil bence :s
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya bencede mantıklı ybr sınıfının en ince duran motorlarından ben yolda görünce cılızlıgından bisiklet sınıfına koyarım hep 250nin deposu uyarsa uymasada tornacı uydurur gerci:) güzel olabilir.

fikir cok saçma hacı bilmem tek banami saçma geldi ama saçma yani:mrgreen::cyclopsan:silent::pr:

adam hayal gücünü kullanmış sıkıntılarını giderebilmek için kıl sedat :) al şu motorunuda bi gün kapışak söz 4.vitesi gecmicem:D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cbf 250 nin depo parasına rahatlıkla 2 el ybr bulabilirsin...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
:D vallamı faz geçtim o zaman ben o kadar pahalı oldunu düşünmemiştim
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Depo artı ufak tefek birkaç değişiklikle birlikte
ilk YBR 250 görünümlü YBR 125 senin eserin olacak.
Böylece Doğan görünümlü Şahin olayına motosiklet
aleminde imzanı atmış olacaksın. Şaka bir yana zor
ve çok masraflı iş zira YBR 250'nin parçaları çok
pahalı. Ama yeteneğin varsa, koşulları zorlarsan
fiberglas (cam elyafı) ile mevcut deponun üstüne
giydirme yapabilirsin, kalıp hazırlama, zımpara, macun
boya vb işleri gözün kesiyorsa elbette.
Bu konuda ayrıntılı bilgi için: fiber glass çalısması
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
gözüm kesmez ama yapabilsem durumum musayit olsa süper olur ama bazı arkadaşlar dalgasına yazmışlar olur bence ama sadece bilgisi olan varsa yazsın diyerekden bu konuyu açtım ama malesef yok
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ybr125 tek başına çok güzel bi motosiklet böyle şeylere hiç gerek yok kanımca, en güzeli sadesi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YBR çok güzel zarif bir makina..Kıymetini bilmek gerek..YBR süslenir ama,,kesinlikle daha büyük bir depo takılarak değil..zaten ucube bişi olur..
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
yßr 125 in deposu 500-600 arası 250 ßüyük ihtimal 1.000ytl ßulur..görünüm dersen süper olur bence
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
gözüm kesmez ama yapabilsem durumum musayit olsa süper olur ama bazı arkadaşlar dalgasına yazmışlar olur bence ama sadece bilgisi olan varsa yazsın diyerekden bu konuyu açtım ama malesef yok

Yok yauv dalgasına falan yazmadı gerçek bu,bak burda da bi gif yaptım 250 nin koltuk yapısı ile havalandırma yapısının 125 e uymadıgı farkediliyor:cat:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst