- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Güzel gezi..paylaşımın için eyvallah ..:cat:.Ama o bira şişesi olmamış oraya :farao:
teşekkürler beğendiğin için, altınoluk fotolarıda sıradaHah şimdi oldu.:cat:
Gün batımını oldum olası sevmişimdir fotoğrafları çok güzel çekmişsin.
Teşekkürler umarım Edremit-Altınoluk fotoğrafları da sıradadır.
yok aslında fazla alkol kullanmıyorum, o gün hava çok sıcaktı, bide gezerken insanları bira içerken gördüğümde canım istedi, sadece bir tane aldım, bundan sonra alkol resmi koymamaya çalışacağımiyi güzel geziyorsunuz ancak alkol alarak yapmanız ve bunu burada teşhir etmeniz çok yanlış. :farao: site yönetimini de bu tür fotoğraflara karşı duyarlı olmaya ve yayınlanmaması için kurallar bölümüne bu tür fotoğraflarla alakalı uyarı koymaya davet ediyorum.
biz zaten edremitliyiz, tahtakuşlar ve çamlıbel köyü virajı dediğin gibi gün batımı için iyi manzara oluyorgün batımı için güre-tahtakuşlar manzarası tavsiye ederim. 10 numara, bütün körfez ayaklarınızın altında![]()
ILK OLARAK NERDE ALTINOLUK !!! TEPKIM BUYUK ALTINOLUGU ISTERIM BEN
IKINCISI BIRAYA LAF DERDIM AMA EDREMITLISIN PROBLEM DEGIL OKADAR :queen:
UCUNCU OLARAK BI YERDE SICAKTAN ICMISTIN SONUNCUDADA GUNBATIMINA DAYANAMAYIP ICTIN GALIBA
DORDUNCU OLARAK TEKERINE SAGLIK COK GUZEL OLMUS AMA ALTINOLUK ISTERIM
sağol teşekkürler, :wiinkk:Güzel gezi..paylaşımın için eyvallah ..:cat:.Ama o bira şişesi olmamış oraya :farao: