ybr 125 ile akçay edremit altınoluk gezissi

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel gezi..paylaşımın için eyvallah ..:cat:.Ama o bira şişesi olmamış oraya :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hah şimdi oldu.:cat:

Gün batımını oldum olası sevmişimdir fotoğrafları çok güzel çekmişsin.:)

Teşekkürler umarım Edremit-Altınoluk fotoğrafları da sıradadır.
teşekkürler beğendiğin için, altınoluk fotolarıda sırada :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 AM ----------

iyi güzel geziyorsunuz ancak alkol alarak yapmanız ve bunu burada teşhir etmeniz çok yanlış. :farao: site yönetimini de bu tür fotoğraflara karşı duyarlı olmaya ve yayınlanmaması için kurallar bölümüne bu tür fotoğraflarla alakalı uyarı koymaya davet ediyorum.
yok aslında fazla alkol kullanmıyorum, o gün hava çok sıcaktı, bide gezerken insanları bira içerken gördüğümde canım istedi, sadece bir tane aldım, bundan sonra alkol resmi koymamaya çalışacağım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 AM ----------

gün batımı için güre-tahtakuşlar manzarası tavsiye ederim. 10 numara, bütün körfez ayaklarınızın altında :)
biz zaten edremitliyiz, tahtakuşlar ve çamlıbel köyü virajı dediğin gibi gün batımı için iyi manzara oluyor :) sen geldinmi buralara

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 AM ----------

ILK OLARAK NERDE ALTINOLUK !!! TEPKIM BUYUK ALTINOLUGU ISTERIM BEN
IKINCISI BIRAYA LAF DERDIM AMA EDREMITLISIN PROBLEM DEGIL OKADAR :queen:
UCUNCU OLARAK BI YERDE SICAKTAN ICMISTIN SONUNCUDADA GUNBATIMINA DAYANAMAYIP ICTIN GALIBA
DORDUNCU OLARAK TEKERINE SAGLIK COK GUZEL OLMUS AMA ALTINOLUK ISTERIM

evet altınoluk fotolarıda sırada, onlarıda yayınlıycam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 AM ----------

Güzel gezi..paylaşımın için eyvallah ..:cat:.Ama o bira şişesi olmamış oraya :farao:
sağol teşekkürler, :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst