ybr 125 ile akçay edremit altınoluk gezissi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçtiğimiz hafta pazaar günü arkadaşlarla akçay edremit altınoluk gezisi yaptık, tertemiz dağ havasını soluduk, şehrin kalabalık trafiğinden uzak bir gün geçirdik, çok keyifli geçti, buralara gelirseniz sizede tavsiye ederim, sizlere birkaç fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım:)

arkadaşlar bu dağ yollarında sul bol olduğu için devamlı böyle akıyormuş yıllardaan beri millet büyük şehirlerde susuzluktan kırılıyor, bende üzüldüm, keşke musluğun ucuna bir vana koysalardı, su boşuna akmasın ya :(

bide hava çok sıcaktı bir tane bira almıştım onu içeyim dedim :)


yolumuz uzun şimdilik bu kadar görüşmek dileğiyle , yeni gezilerimi yayınlamaya çalışacağım :)

evet arkadaşlar resimlerin devamı gelecek demişim , işte fotolarım, işte huzurlarınızda akçay bir başkaır benim memleketim:)


bende burada kayaların üzerinde oturuyorum:) yalnız olduğum için kendimi çekemedim:)

işte akçayda gün batımı çok güzel bir görüntü :)


ybr yide dinlendiriyoruz:)

şimdi o teknede olmak vardı :)


buda akçay kordondan bir görünüm, sabah börek aldım, denize karşı çay bahçesinde otururken çektim :)

umarım fotoları beğenirsiniz:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet mazur görün biraz fotolar az oldu, ama devamı gelecek :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Vermişsin coşkuyu, güzel olmuş.
Bu arada motorundaki ön camın markası nedir,nerde bulunur, kaç paradır?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
YBR125cc cılız bir görüntü vermesine rağmen senin motorunda çantalar sayesinde tok durmuş. Motorun çok bakımlı ve temiz. Bence yan çantalarında sert olsa oldukça hoş durur. Payalşım için teşekkürler...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Oooo edremitteysen sık sık görüşürz haberleşiriz.Gezdiğin yerler ne taraf hangi yollardan gittin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön cam kappa marka geçensene istanbul özen motordan almıştım fiyatı 170tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

aynen enduro gibi duruyor, ben motorumdan çok memnunum fakat 110 u geçmiyor, bu yüzden 250cc bir motor alıcam, ama hangi marka olduğuna karar veremedim, ybr 250 alayım diyorum onunda maximum hızı tek kişi ile 140km , hysung alayım dedim krank kırıyor dediler, daha tam karar veremedim, sert çanta aradım bulamadım, bu çantalarda çok güzel fakat arka sinyal lambaları biraz artçıyı engelliyor, ama her türlü ihtiyacımı karşılıyor:)
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
aman bitaneden fazla içme motor kullanırken bana kalırsa hiç içme derim ama dikkat etmek lazım...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oooo edremitteysen sık sık görüşürz haberleşiriz.Gezdiğin yerler ne taraf hangi yollardan gittin.

edremit kızılkeçili köyünün üstü, o fotoğrfalar, bazı zamanlar daha yukarlara da çıkıyorum,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:56 PM ----------

YBR125cc cılız bir görüntü vermesine rağmen senin motorunda çantalar sayesinde tok durmuş. Motorun çok bakımlı ve temiz. Bence yan çantalarında sert olsa oldukça hoş durur. Payalşım için teşekkürler...

aynen enduro gibi duruyor, ben motorumdan çok memnunum fakat 110 u geçmiyor, bu yüzden 250cc bir motor alıcam, ama hangi marka olduğuna karar veremedim, ybr 250 alayım diyorum onunda maximum hızı tek kişi ile 140km , hysung alayım dedim krank kırıyor dediler, daha tam karar veremedim, sert çanta aradım bulamadım, bu çantalarda çok güzel fakat arka sinyal lambaları biraz artçıyı engelliyor, ama her türlü ihtiyacımı karşılıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 PM ----------

Vermişsin coşkuyu, güzel olmuş.
Bu arada motorundaki ön camın markası nedir,nerde bulunur, kaç paradır?
ön cam kappa marka geçensene istanbul özen motordan almıştım fiyatı 170tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 PM ----------

aman bitaneden fazla içme motor kullanırken bana kalırsa hiç içme derim ama dikkat etmek lazım...:cat:

yok zaten fazla kullanmıyorum, sadece dağ yoluna çıkmadan önce marketin önünden geçerken aklıma geldi, 1 tane aldım, o sıcakta çok güzel gitti , :p
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bir çeşmebaşı, YBR 125 ve birayla geziyi bitirmişsin.:p

Hayal kırıklığına uğradım arkadaşım nerede Akçay nerede Edremit nerede Altınoluk?

Gezi yazında daha çok fotoğraf bekliyoruz.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir çeşmebaşı, YBR 125 ve birayla geziyi bitirmişsin.:p

Hayal kırıklığına uğradım arkadaşım nerede Akçay nerede Edremit nerede Altınoluk?

Gezi yazında daha çok fotoğraf bekliyoruz.:cherry:
işlerim dolayısıyla fazla foto ekleyemedim, yeni fotolar geldi buyrun, işte akçay
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
iyi güzel geziyorsunuz ancak alkol alarak yapmanız ve bunu burada teşhir etmeniz çok yanlış. :farao: site yönetimini de bu tür fotoğraflara karşı duyarlı olmaya ve yayınlanmaması için kurallar bölümüne bu tür fotoğraflarla alakalı uyarı koymaya davet ediyorum.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
gün batımı için güre-tahtakuşlar manzarası tavsiye ederim. 10 numara, bütün körfez ayaklarınızın altında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ILK OLARAK NERDE ALTINOLUK !!! TEPKIM BUYUK ALTINOLUGU ISTERIM BEN
IKINCISI BIRAYA LAF DERDIM AMA EDREMITLISIN PROBLEM DEGIL OKADAR :queen:
UCUNCU OLARAK BI YERDE SICAKTAN ICMISTIN SONUNCUDADA GUNBATIMINA DAYANAMAYIP ICTIN GALIBA
DORDUNCU OLARAK TEKERINE SAGLIK COK GUZEL OLMUS AMA ALTINOLUK ISTERIM
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için teşekkürler..yerinde olsam tuborg u tercih ederdim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst