Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçtiğimiz hafta pazaar günü arkadaşlarla akçay edremit altınoluk gezisi yaptık, tertemiz dağ havasını soluduk, şehrin kalabalık trafiğinden uzak bir gün geçirdik, çok keyifli geçti, buralara gelirseniz sizede tavsiye ederim, sizlere birkaç fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım

arkadaşlar bu dağ yollarında sul bol olduğu için devamlı böyle akıyormuş yıllardaan beri millet büyük şehirlerde susuzluktan kırılıyor, bende üzüldüm, keşke musluğun ucuna bir vana koysalardı, su boşuna akmasın ya

bide hava çok sıcaktı bir tane bira almıştım onu içeyim dedim


yolumuz uzun şimdilik bu kadar görüşmek dileğiyle , yeni gezilerimi yayınlamaya çalışacağım

evet arkadaşlar resimlerin devamı gelecek demişim , işte fotolarım, işte huzurlarınızda akçay bir başkaır benim memleketim


bende burada kayaların üzerinde oturuyorum
yalnız olduğum için kendimi çekemedim

işte akçayda gün batımı çok güzel bir görüntü


ybr yide dinlendiriyoruz

şimdi o teknede olmak vardı


buda akçay kordondan bir görünüm, sabah börek aldım, denize karşı çay bahçesinde otururken çektim

umarım fotoları beğenirsiniz

arkadaşlar bu dağ yollarında sul bol olduğu için devamlı böyle akıyormuş yıllardaan beri millet büyük şehirlerde susuzluktan kırılıyor, bende üzüldüm, keşke musluğun ucuna bir vana koysalardı, su boşuna akmasın ya

bide hava çok sıcaktı bir tane bira almıştım onu içeyim dedim


yolumuz uzun şimdilik bu kadar görüşmek dileğiyle , yeni gezilerimi yayınlamaya çalışacağım

evet arkadaşlar resimlerin devamı gelecek demişim , işte fotolarım, işte huzurlarınızda akçay bir başkaır benim memleketim


bende burada kayaların üzerinde oturuyorum

işte akçayda gün batımı çok güzel bir görüntü


ybr yide dinlendiriyoruz

şimdi o teknede olmak vardı


buda akçay kordondan bir görünüm, sabah börek aldım, denize karşı çay bahçesinde otururken çektim

umarım fotoları beğenirsiniz
Son düzenleme: