yaza merhaba kahvaltı açık büfe

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
offffffffffff beeee çay beleşmi abii? beni yaz geliorum...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
İnanamıyorum ya tebrikler artık Turgay Abi yi görünce kaçıcaz desene... :)
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
561
Tarih yok ondan sordum:queen:
Anlaşmamız bu şekildeydi aynı tarih aynı saatte ve aynı yerlede buluşucaktık:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
evet arkadaşlar biz test ettik muameleside iyi çay kahve çuko...poaca daha ne olsun .....:queen:
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Fahiş fiyatlarla açık büfe yapanlara ders olsun bu. Emremin elinden yiyeceğim tostların tadı da bir başka olur. Yaz abi beni +1:)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
evet arkadaşlar biz test ettik muameleside iyi çay kahve çuko...poaca daha ne olsun .....:queen:
test edildi onay verildi :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------

Fahiş fiyatlarla açık büfe yapanlara ders olsun bu. Emremin elinden yiyeceğim tostların tadı da bir başka olur. Yaz abi beni +1:)

bak kardeşim seni yazarsak gelmiyorsun sen yazmadan cık gel herşey 10 lira diyorum hatta beyenirsen alıp kahvaltı arabasını evin önünede getirebilirsin yani:bounce::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
burda daga ucuz adam kendielleriyle hazırlıyor herşey 10 lira:queen:

inşallah hızlı koşmuyodur.. bende motor yok sizde yok.. eee koşarak kaçıcazz yada çikonun arkasına bineriz.. :mrgreen::mrgreen:

bin len senide taşırım ben nasıl olsa benim motor f1 yazmıyor:queen:

tarih 7 haziran mı:queen::queen::queen:

çiko tarih koymamışsın..

Her zaman olabilir anlamındamı ?

Tarih yok ondan sordum:queen:
Anlaşmamız bu şekildeydi aynı tarih aynı saatte ve aynı yerlede buluşucaktık:queen::queen::queen:

zaten onların karşısında yapıcaz kahvaltıyı emre arabayı oraya getirecek :queen:

Bu fotoğraf ne çağrıştırıyor anlamadım ama ossun ::sapka::

evet arkadaşlar biz test ettik muameleside iyi çay kahve çuko...poaca daha ne olsun .....:queen:

Fahiş fiyatlarla açık büfe yapanlara ders olsun bu. Emremin elinden yiyeceğim tostların tadı da bir başka olur. Yaz abi beni +1:)

test edildi onay verildi :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------



bak kardeşim seni yazarsak gelmiyorsun sen yazmadan cık gel herşey 10 lira diyorum hatta beyenirsen alıp kahvaltı arabasını evin önünede getirebilirsin yani:bounce::queen:

Ya siz varya sonunda Turgay Abi ye öldürteceksiniz bizi Turgay Abi bak sana sesleniyorum bizim bu suçumuz günahımız yok :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
test edildi onay verildi :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------



bak kardeşim seni yazarsak gelmiyorsun sen yazmadan cık gel herşey 10 lira diyorum hatta beyenirsen alıp kahvaltı arabasını evin önünede getirebilirsin yani:bounce::queen:
Emreyi de alabiliyosak sandeviç yapsın diye gelirim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst