- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #1
EVET ARKADAŞLAR YAZA MERHABA AÇIK BÜFE KAHVALTI
ye iç herşey 10 lira nerde buluşuyoruz
[/URL
sabah 9..00 da dolmabahçe
]
[URL=http://img177.imageshack.us/my.php?image=salipazari1.jpg]
saat 10.00 salı pazarı:wiinkk:
flaş flaş nerde yer burası:queen: ve 10 lira evet 10 lira:queen:



ye iç herşey 10 lira nerde buluşuyoruz
[/URLsabah 9..00 da dolmabahçe
]
[URL=http://img177.imageshack.us/my.php?image=salipazari1.jpg]
saat 10.00 salı pazarı:wiinkk:
flaş flaş nerde yer burası:queen: ve 10 lira evet 10 lira:queen:



