Yaz Mevsimini Bekleme Konusu ..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Şincik bengüden bi şarkı dinliyorum yazın çok dinlerdim ve aklıma yaz ayları geliyor akşam ezanı ile işyerini kapatıp hayta hayta avm sahil gezip en son motor ustamın yanına gidip orada çalışıp gece onun dükkanı kapatıp sonra dondurmacıya oradan tekrar istiklale tüydüğüm anlar aklıma geliyor ..Bazen daralıp gecenin 3ü gebzeye çıkıp çorbacıda bir çorba içip sabaha kadar hayta hayta gezdiğim aklıma geldi..Yine didime gidip bir otelde tatil yapacağım haziran başı kuş gibi olacağım.. Yazı çok özledim..Hele birde aklımda birisi var onu ayarlarsam oyşşş...

İçim gıcıklanıyor hala yaş 18.. Bekliyorum..:joker:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yazın Adana'ya bekleriz hacıko:pl:

Sonrasında bakalım yazı mi özlersin, sibirya ya yerleşme kararımı alırsın görürüz :queen:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yazın Adana'ya bekleriz hacıko:pl:

Sonrasında bakalım yazı mi özlersin, sibirya ya yerleşme kararımı alırsın görürüz :queen:

Ya hacım nedense tam hayalimdeki şehir 7/24 ayakta hayat dolu olay dolu birşehir tam benlik arkadaşlara da derim hani ulan 2 gün kalmak isterim şurada diye... :mrgreen:

Şimdi yaz olsa inan istiklalden gelirdim hafif kafa dumanlı beyoğluna takılmış oradan dönerken sahile inerim..Biraz geceyi ve sahili izlerim..

Hele yazdım ya aklımda birisi var onuda ayarlarsam .. :joker:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tamam sen gel ekşını gör. Trafiğe çıkman yeterli. Merkez cami iş gidiş saatine de denk geldin mi ver coşkuyu:queen:

Şaka bir yana yolun düşerse beklerim
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Hea ekleme : Tuzla marinadan sınırsız üyeliğim var sabahlara kadar lunapark sinema oyun salonu free..:flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Tamam sen gel ekşını gör. Trafiğe çıkman yeterli. Merkez cami iş gidiş saatine de denk geldin mi ver coşkuyu:queen:

Şaka bir yana yolun düşerse beklerim

Müdür için gıcıklanıyor tam benlik ikinci kattan atlayan şahıslar.. Tam benlik.. :mrgreen: İnan gelirim normal değilim. :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Hea izmitide özledim şöyleee birazcana uzun yol yapıyorsun çarşısı ve özellikle esnafı on numara geziyorsun çok güzel şeyler var beyaz sıcak çikolata içiyorsun sonra biraz daha gezip akşama yakın çıkıyorsun dönüş yoluna oradan gebze çarşıya..:flower:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
avustralya'ya git. şu an orada yaz mevsimi yaşanıyor.

arjantin de olabilir. vize derdi yok. arjantin'e git sen.

oralarda kış kapıya dayandığı zaman geri dön. burası yaz oluyor. win win yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
304
En şanslınız benim hahah :) altımda pejo var istediğim yere istediğim zamanda gidiyorum. Düşsem nolcak zaten 50 kg kurusu makinenin. Peugeot 103 adlı konuyada göz gezdirmenizi öneririm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende adana merkez patlıyor herkes dinliyorum kendimi buluyorum adeta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst