- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
- Konu Yazar
- #1
Şincik bengüden bi şarkı dinliyorum yazın çok dinlerdim ve aklıma yaz ayları geliyor akşam ezanı ile işyerini kapatıp hayta hayta avm sahil gezip en son motor ustamın yanına gidip orada çalışıp gece onun dükkanı kapatıp sonra dondurmacıya oradan tekrar istiklale tüydüğüm anlar aklıma geliyor ..Bazen daralıp gecenin 3ü gebzeye çıkıp çorbacıda bir çorba içip sabaha kadar hayta hayta gezdiğim aklıma geldi..Yine didime gidip bir otelde tatil yapacağım haziran başı kuş gibi olacağım.. Yazı çok özledim..Hele birde aklımda birisi var onu ayarlarsam oyşşş...
İçim gıcıklanıyor hala yaş 18.. Bekliyorum..:joker:
İçim gıcıklanıyor hala yaş 18.. Bekliyorum..:joker:
Son düzenleme: