Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar havaların ısındığı şu günlerde ve yaz boyunca castrol 4t 10 40'ı kullanmaya devam etsem motorda herhangi bir arıza, performans kaybı vb.. yol açar mı?
Ben bu yag konusunda bisi bilmiyorum yeni aldim motorumu 400 kmde yagi servis koydu 1000 km de bakim var ben hic dokunmayayimmi ne yapayim 10-40 ne anlama geliyor