Yaz geldi castrol power1 4T 10 40'a devam mı?

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Arkadaşlar havaların ısındığı şu günlerde ve yaz boyunca castrol 4t 10 40'ı kullanmaya devam etsem motorda herhangi bir arıza, performans kaybı vb.. yol açar mı?
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
26
Ben bu yag konusunda bisi bilmiyorum yeni aldim motorumu 400 kmde yagi servis koydu 1000 km de bakim var ben hic dokunmayayimmi ne yapayim 10-40 ne anlama geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst