ikide resim koysaydınız..evi müstakil arkadaşlar belki igilenirdi..:wiinkk:
Fotoğrafa gerek yok ki...
Bildiğin sokak köpeği işte. Ama şirin ötesi bişey
Yahu birader senin hiç mi işin yok benim başıma dert oluyorsun.
Eskiler bilir, biri 20 diğeri onbeş yaşında iki kız evladım var. Önceleri müstakil bahçeli bir evde yaşıyorduk, tamam ama şimdi bir apartman dairesinde özüne aykırı olarak bir hayvanı deyim yerindeyse hapis etmem olacak şey değil.
Zaten günde on-onbeş kez sevimli ve masum canlıların fotolarıyla taarruza maruz kalıyorum.
Bari siz deşelemeyin yüreğimizdeki sevgiyi a genç arkadaşım.
E be ihtiyar abim.
N'apayım şimdi ben bu yavruyu ?
Sokağa bıraksam ya bir arabanın altınca kalacak yada kışın soğuktan telef olacak sokaklarda...
Eve hapsetmek istemiyorum...
Bahçede de vicdansız ev sahibi sorun yaratacak biliyorum...
Abi en iyisi sahibinden.com a ilan ver. Biz arkadaşla sokağa terkedilmiş çok mükemmel bi husky bulmuştuk. Bakacak yerimiz olmadığı için mecburen sahiplendirme yoluna gittik ve sahibinden.com a ilan verdik. 2 günde 750 kişi baktı, 7 kişi direkt talip oldu. Ve şimdi çok güzel bir yuvaya sahip. Yani özet olarak, sahibinden.com.
Hocam iyi hoş diyorsun ama, sokak köpeği için hiç kimsenin sahibinden.com a bakacağını sanmıyorum.
Orada ne yazık ki sadece cins hayvanlarla ilgileniyorlar.
Belki senin bulduğun gibi husky falan olsa tamam da... Bu yavrucağı almazlar.
geçenlerde uçamayan güvercini de mi sen bulmuştun...
Evet hocam onu da ben bulmuştum

Evsiz, muhtaç hayvanlar çekiyor galiba beni.
Hayvan hayvanı çekiyor sanırım :cherry:
Sonuçta biz de sosyal bir hayvanız öyle değil mi ? :bounce:
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:50 ----------
Bu arada biraz önce Metehan abi aradı.
Nam-ı diğer banstar metehan :mrgreen:
Numarasını bilmiyordum ben. O da iletişim bilgilerimden bulmuş benimkini

- İnternete köpekle ilgili yazı yazmışsın onun için arıyorum... Deyince, ben de sahip buldum diye sevindim.
- O köpeği ben kovaladım bahçeden niye arkamızdan küfür ediyon ? diye sorunca şaşırdım tabi.
Sonra üstüme geldi biraz, ama çekinmiş ana avrat söverim diye :mrgreen: O yüzden fazla da üsteleyemedi...
En son diyalog;
- Yanına gelsem yüzüme sövecebilecek misin ?
- Tamam buyrun yüzyüze görüşelim !
şeklinde olunca, metehan abi daha fazla uzatamayacağını anlayıp gülmeye başladı :cherry:
Sonrasında da sohbet muhabbet işte
Ama gerçekten o köpeği kovan kişi olmuş olsaydı
-Bak bu bebeği dışarı attığın için şerefsizsin ! diyecektim...