Yavru Sokak Köpeği

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Genç ve genç kalmasını bilen motorcular !
Sokakta yavru bir köpek buldum çoook tatlı sevimli bir minik.
Ancak bütün gün işte olduğum için, eve kapatamıyorum şekeri.
Ağlamaya başlıyor hemen.
Bugün mamasını suyunu bıraktım bahçede işe giderken, ancak apartmandan şerefsizin biri mamasını suyunu atmış yavrucağın.
Kovalamışlar aynı zamanda. İşten geldiğimde yoktu bahçede.
Ama motoru görünce gelmiş hemen :)
Diyeceğim o ki; şu bebeği evinde yada bahçesinde zarar gelmeden bakabilecek biri varsa getireyim.
Vallaha lan çok tatlı seversiniz. Oyuncu bişey hemde :) Sürekli atlayıp zıplıyor :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ikide resim koysaydınız..evi müstakil arkadaşlar belki igilenirdi..:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yahu birader senin hiç mi işin yok benim başıma dert oluyorsun.
Eskiler bilir, biri 20 diğeri onbeş yaşında iki kız evladım var. Önceleri müstakil bahçeli bir evde yaşıyorduk, tamam ama şimdi bir apartman dairesinde özüne aykırı olarak bir hayvanı deyim yerindeyse hapis etmem olacak şey değil.
Zaten günde on-onbeş kez sevimli ve masum canlıların fotolarıyla taarruza maruz kalıyorum.
Bari siz deşelemeyin yüreğimizdeki sevgiyi a genç arkadaşım.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
Abi en iyisi sahibinden.com a ilan ver. Biz arkadaşla sokağa terkedilmiş çok mükemmel bi husky bulmuştuk. Bakacak yerimiz olmadığı için mecburen sahiplendirme yoluna gittik ve sahibinden.com a ilan verdik. 2 günde 750 kişi baktı, 7 kişi direkt talip oldu. Ve şimdi çok güzel bir yuvaya sahip. Yani özet olarak, sahibinden.com.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
ikide resim koysaydınız..evi müstakil arkadaşlar belki igilenirdi..:wiinkk:

Fotoğrafa gerek yok ki...
Bildiğin sokak köpeği işte. Ama şirin ötesi bişey :)

Yahu birader senin hiç mi işin yok benim başıma dert oluyorsun.
Eskiler bilir, biri 20 diğeri onbeş yaşında iki kız evladım var. Önceleri müstakil bahçeli bir evde yaşıyorduk, tamam ama şimdi bir apartman dairesinde özüne aykırı olarak bir hayvanı deyim yerindeyse hapis etmem olacak şey değil.
Zaten günde on-onbeş kez sevimli ve masum canlıların fotolarıyla taarruza maruz kalıyorum.
Bari siz deşelemeyin yüreğimizdeki sevgiyi a genç arkadaşım.

E be ihtiyar abim.
N'apayım şimdi ben bu yavruyu ?
Sokağa bıraksam ya bir arabanın altınca kalacak yada kışın soğuktan telef olacak sokaklarda...
Eve hapsetmek istemiyorum...
Bahçede de vicdansız ev sahibi sorun yaratacak biliyorum...

Abi en iyisi sahibinden.com a ilan ver. Biz arkadaşla sokağa terkedilmiş çok mükemmel bi husky bulmuştuk. Bakacak yerimiz olmadığı için mecburen sahiplendirme yoluna gittik ve sahibinden.com a ilan verdik. 2 günde 750 kişi baktı, 7 kişi direkt talip oldu. Ve şimdi çok güzel bir yuvaya sahip. Yani özet olarak, sahibinden.com.

Hocam iyi hoş diyorsun ama, sokak köpeği için hiç kimsenin sahibinden.com a bakacağını sanmıyorum.
Orada ne yazık ki sadece cins hayvanlarla ilgileniyorlar.
Belki senin bulduğun gibi husky falan olsa tamam da... Bu yavrucağı almazlar.

geçenlerde uçamayan güvercini de mi sen bulmuştun...

Evet hocam onu da ben bulmuştum :)
Evsiz, muhtaç hayvanlar çekiyor galiba beni.
Hayvan hayvanı çekiyor sanırım :cherry:
Sonuçta biz de sosyal bir hayvanız öyle değil mi ? :bounce:

---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

Bu arada biraz önce Metehan abi aradı.
Nam-ı diğer banstar metehan :mrgreen:
Numarasını bilmiyordum ben. O da iletişim bilgilerimden bulmuş benimkini :)
- İnternete köpekle ilgili yazı yazmışsın onun için arıyorum... Deyince, ben de sahip buldum diye sevindim.
- O köpeği ben kovaladım bahçeden niye arkamızdan küfür ediyon ? diye sorunca şaşırdım tabi.
Sonra üstüme geldi biraz, ama çekinmiş ana avrat söverim diye :mrgreen: O yüzden fazla da üsteleyemedi...

En son diyalog;
- Yanına gelsem yüzüme sövecebilecek misin ?
- Tamam buyrun yüzyüze görüşelim !
şeklinde olunca, metehan abi daha fazla uzatamayacağını anlayıp gülmeye başladı :cherry:
Sonrasında da sohbet muhabbet işte :)

Ama gerçekten o köpeği kovan kişi olmuş olsaydı
-Bak bu bebeği dışarı attığın için şerefsizsin ! diyecektim...
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Hocam bizim evin üstünde açık teras var aslında ben bakabilirim ama bi aileme danışmam lazım eğer tamam derseler bakarım.Bide sen nerde oturuon yav ben bakarım falan diom ama sonra başka şehirlerde çıkmayalım :cherry: Ben istanbul,Sultangazi de oturmaktayım eski ismiyle sultançifliğinde oturuyorum sen nerde oturuyosun?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sahip cıkalım beyler şu hayvancıklara..
evde 1 kedi bakıyorduk
şerefsizin biri maması kutusuyla 1 aylık chincilla cinsi kediyi bizim evin önüne bırakıp kacmış
aldık ona da bakıyoruz
evde şuan hırlamalar pırlamalar havalarda ucusuyor alışamadılar birbirilerine..
hayvan bakmak zor bişey değil bunu unutmayalım..
Peygamber Efendimiz Bir Hadisi Şerifte
Hayvanlara Yardım edeni Kıyamet gününde Şefaat edilecegini bildirmiştir
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hocam bizim evin üstünde açık teras var aslında ben bakabilirim ama bi aileme danışmam lazım eğer tamam derseler bakarım.Bide sen nerde oturuon yav ben bakarım falan diom ama sonra başka şehirlerde çıkmayalım :cherry: Ben istanbul,Sultangazi de oturmaktayım eski ismiyle sultançifliğinde oturuyorum sen nerde oturuyosun?

Süper yaa :)
Aileni ikna edersin sen ibrahim güveniyorum sana :cherry:
Kartal'da oturuyorum ben.
Ama mesafe önemli değil
Motora alıştırdım keratayı.
Depoya oturup geziyor benimle beraber :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hocam 1-2 Resim koysana yav çok merak ettim şimdi ben bu keretayı :cherry:

Valla fotoğraf mak. yok.
Telefonda çok kötü çekiyor gözükmez.
Webcam im de yok.
Lan harbiden çok çağ dışı hissettim kendimi :mrgreen:
Bu gazla ya yarın webcam alıp çekerim yada gazım geçerse arkadaşımın telefonuyla çekip eklerim söz :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Taktir ettim davranışınızı. En kötü ihtimal hayvan barınağına bırakırsınız. Ben de geçtiğimiz aylar da gördüm bir tane ufaklık. Kangal'dan kırma. Aldık, baktık 1-1.5 ay kadar. Kuru mama yeme zamanına kadar maalesef ki kabul etmiyorlar barınağa. En azından bizim İzmir'de bu şekildeydi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

Bu ufaklığa bakarken iki gün internetsiz kalmıştık. TTneti arıyoruz, modeme bakıyorum yok arkadaş, net yok. Deli oluyorum :). Meğerse koparmış bizimki kabloyu kaşla göz arasın da. Bir de salon da harici diskimin kablosu masadan sarkıyordu. Annem dedi ki al oğlum bak koparmasın :D, ben de dedim yok yahu bir şey olmaz. Sen misin diyen, 1 sn. de gitti kopardı ikiye böldü. Terlikler, ayakkabılar delik deşikti. 1.5 ay da zayiat büyüktü :p.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
sokaktaki hayvanlara doğum kontrolü konusunda eğitmek lazım :p
ne bu kardeşim doğuruyolar bırakıyolar sonra biz görünce içimiz cız ediyo :)
anne köpekleri yavrularına sahip çıkmaları için uyaralım :)
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Hocam ben köpekleri çok ama çok seviyorum fakat teras balkonda 2 tane kedi var birinin çenesinin derisi yok ona her gün pansuman yapıyorum birde yavru kedi var oda yeni doğmuş ve annesi yoktu bende aldım besliyordum onunda gözleri enfeksiyon kapmış onada her gün pansuman yapılması gerekiyor kediler için bir tanıdığımla anlaşmıştım onları ona verip köpeği ben alırım düşüncesindedim tanıdığımda tamam dedi ama sonradan sorun çıktı iş mesai falan benim bakmam çok zor ben bakımını yapamam yani çok geç geliyorum bu aralar ölür hayvancıklar dedi bende ondan köpeği alamıycam :pale: Hani böle böle köpek var onu vereyim sana dedim çok isterim ama işten geç geliyorum hayvanı beslemeye bile çok zor vakit bulurum dedi eziyet olur hayvana dedi ondan anlıycan bizim iş yattı :pale:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hocam ben köpekleri çok ama çok seviyorum fakat teras balkonda 2 tane kedi var birinin çenesinin derisi yok ona her gün pansuman yapıyorum birde yavru kedi var oda yeni doğmuş ve annesi yoktu bende aldım besliyordum onunda gözleri enfeksiyon kapmış onada her gün pansuman yapılması gerekiyor kediler için bir tanıdığımla anlaşmıştım onları ona verip köpeği ben alırım düşüncesindedim tanıdığımda tamam dedi ama sonradan sorun çıktı iş mesai falan benim bakmam çok zor ben bakımını yapamam yani çok geç geliyorum bu aralar ölür hayvancıklar dedi bende ondan köpeği alamıycam :pale: Hani böle böle köpek var onu vereyim sana dedim çok isterim ama işten geç geliyorum hayvanı beslemeye bile çok zor vakit bulurum dedi eziyet olur hayvana dedi ondan anlıycan bizim iş yattı :pale:

Canın sağolsun dostum :)
Ben de kendim bakmaya karar verdim artık.
Bugün veterinere götürdüm aşısını falan hallettik.
Sonra beraber çaybahçesine gidip maç izledik :cherry:
Biraz koşu antrenmanı yapıp yorularak eve geldik.
Şimdi banyoda huysuzlanıyor biraz ama alışacak.
Zaten tuvalet alışkanlığını kazandırdıktan sonra evin içine alacağım.
Bu arada veteriner rot kırması olduğunu söyledi :)
Hatta bu gün bir kaç kişi rot mu bu diye sordu :)
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Canın sağolsun dostum :)
Ben de kendim bakmaya karar verdim artık.
Bugün veterinere götürdüm aşısını falan hallettik.
Sonra beraber çaybahçesine gidip maç izledik :cherry:
Biraz koşu antrenmanı yapıp yorularak eve geldik.
Şimdi banyoda huysuzlanıyor biraz ama alışacak.
Zaten tuvalet alışkanlığını kazandırdıktan sonra evin içine alacağım.
Bu arada veteriner rot kırması olduğunu söyledi :)
Hatta bu gün bir kaç kişi rot mu bu diye sordu :)
Hocam eğer tuvalet alışkanlığını öğretirsen 48 saate kadar tuvaletini tutuyor ve yapmıyor köpekler karşı komşumun dişi rotvaydır var ordan biliyorum keşke ben bakabilseydim :pale: neyse belki böylesi daha hayırlı ocaktır belki böyle olması gerekiyormuştur.Bu taraflara işin düşerse falan gel hem seninle tanışmış olurum hemde köpeği görmüş olurum.Bide şu Köpeğin resmini bi şekilde çeksende bizlerde görsek yav bak çatlıycam meraktan hee :cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
O taraflara geleceğim zaman yazarım özelden ;)
Eve saat 1'de geldiğim için çekemedim yine fotoğrafını.
Ama en kısa zamanda çekip koyacağım buraya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst