yaşasınn ehliyetimi aldım.. :)

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
18
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım Herkez alsın walla 650 ytl ödemek çok kötü oluo 350 400 den kaçıp 650 ödemek koyyo .. :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun :) Ben 4 ay falan ehlıetsız bınmıstım :) Ehliyetı alınca cok rahat gezılıyor ancak bu seferde bı kere bıle cevırmıyorlar hıc durmuyorlar :)
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun her çevirmede kendin yanaşırsın artık:d
:mrgreen::mrgreen:öle olcak artık :mrgreen:
Hayırlı olsun bende bu gün direksiyon sınavına girdim
Bi de sorması ayıptın emniyete ne kadar veriyorsun.
VaScO1925cevabı vermiş :cat:
Hayırlı olsun :cat::cat::cat::cat::cat::cat:
teşekkürler :)
Hayırlı uğurlu olsun. 25 kere durdursunlar :)
teşekkürler:) durdursunlar tabi :mrgreen:
hayırlı olsun:kazasız ,belasız :cat:
teşekkürler amin amin
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım Herkez alsın walla 650 ytl ödemek çok kötü oluo 350 400 den kaçıp 650 ödemek koyyo .. :)
bencede herkez alsın bikere veriyorsun ehliyete diğerinde yakalanma riski çok bu arada teşekkürler :)
Hayırlı ugurlu olsun :) Ben 4 ay falan ehlıetsız bınmıstım :) Ehliyetı alınca cok rahat gezılıyor ancak bu seferde bı kere bıle cevırmıyorlar hıc durmuyorlar :)
teşekkürler :)evet bnde bindim 4,5 ay yakalandım 2. gün oldu birsürü polis gördüm durdurmadı hiç biri :)
hayirli olsun iyi günlerde göster ehliyetini darisi başimiza:)
teşekkürler inşallah en kısa zamanda sende alırsın :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Gerçekten senin adına çok sevindim.Çünkü halen ehliyetsiz kullanmaktayım.Çok kötü bir şey ehliyetsizlik.Darısı benim ve almak isteyen mt'cilerin başına.Tekrar hayırlı olsun.Kazasız sürüşler.Saygılar.:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
hayırlı olsun Koray darısı başıma polisler ehliyet için çevirdiklerinde ne yapıyodun acaba hiç ceza yazdılar mı?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun bende 2 senedir var bi kere bile sormadılar:) yanlız geçen gün 55 ytl ceza yedim o zaman sordular:pr: aman dikkat polisler coşturdu yine bu aralar mecidiyeköyde otobüs yolunu kullandım diye ceza yedim kurye falan kimseyi dinlemiyolar taksinin müşterisini indirip kesiyolar cezayı...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
hayırlı ugurlu olsun.resmın arkasınıda cevırseydın bı ıkı arkadasta ehlıyet sahıbı olurdu.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Hayırlı olsun abi.Gerçekten senin adına çok sevindim.Çünkü halen ehliyetsiz kullanmaktayım.Çok kötü bir şey ehliyetsizlik.Darısı benim ve almak isteyen mt'cilerin başına.Tekrar hayırlı olsun.Kazasız sürüşler.Saygılar.:bounce:
teşekkürler kardeşim evet dediğin gibi çok kötü bişey ehliyetsizlik korkudan adama kaza bile yaptırır dediğin gibi darısı senin ve alamayan tüm Mt nin başına :)
hayırlı olsun Koray darısı başıma polisler ehliyet için çevirdiklerinde ne yapıyodun acaba hiç ceza yazdılar mı?
teşekkürler celil kusura bakma cevab geç oldu evde yokumda polisler çevirdiğinde bişekilde anlaştım bi kerede karakola götürdü babanı flan çağır dedi o arada benim arkadaşım anneme haber vermiş konuştuk hallettik para bile vermedim gerçi şanş işi birazda polisin insafına kalmış:)
hayırlı olsun bende 2 senedir var bi kere bile sormadılar:) yanlız geçen gün 55 ytl ceza yedim o zaman sordular:pr: aman dikkat polisler coşturdu yine bu aralar mecidiyeköyde otobüs yolunu kullandım diye ceza yedim kurye falan kimseyi dinlemiyolar taksinin müşterisini indirip kesiyolar cezayı...
teşekkürler :) geçmiş olsun motorlu taşıtlara bile otobüs duraklarında ceza kesiyorlar vaybe birazda gıcıklığına heralde.
hayırlı ugurlu olsun.resmın arkasınıda cevırseydın bı ıkı arkadasta ehlıyet sahıbı olurdu.
teşekkürler :) tamam eve gittiğimde onuda atıcam :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun koray allah kazadan beladan trafik polisnden korusun bende alıcam az kaldı ehliyet almama temmuzda büyük ihtimal alcam
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Hayırlı olsun arkadaşım. Ben de 5 Temmuz'da sınava giriyorum. Yalnızca belirli bir güzergâhta gezebiliyorum. Uzun yola çıkamıyorum. Ehliyetsizlik çok kötü bir durum. Aldığım gün sevinçten zıplarım herhalde. Sabır...
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
hayırlı olsun ama korkma bu kadar yaaa ben ehliyetsiz yıllardır kullanıyorum daha yeni 3000 km lik uzun yol yaptım...
(ama tavsiye etmem) :):):)
not:yeni sınav oldum artık alıyorum...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yahu koray 5. ayda aldın ehliyeti 8. aydayız hala kutlama mesajları geliyo ne ehliyetmiş be :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst