teşekkürlerhayırlı olsun
inş. alırsın en kısa zamandahayırlı olsun..biz daha sertifika bekliyoz ....milli eğitimden daha gelmemiş.
kursu aradım ne iş dedim... milli eğitim en son büyükçekmece bölgesine yolluyo ondan gecikme dediler..bekliyoz bizde ..alırız bu sene bitmeden inşallah.::saad::
alırsın kardeşim inşallah zaman çabuk geçio inanhayırlısı olsun abicim zamanı gelince bende alıcağım.
tskHadi Hayırlı Sürüşler 25
saolhayırlı olsun..ehliyetinle beraber nice uzun ömürler![]()
saol murat abi teşekkürlerHayırlı olsun Koraycığım..:rendeer:
İnşallah hiç cebinden çıkartacak bir ortamda olmazsın..:cat:
Sevindim inan..
İşte MT'de bugün aldığım en güzel ve anlamlı haber...![]()
teşekkürler bnde ilk çıktı dediler aldım ehliyeti sınavdan 100 almış gibi sewindimkorayım hayırlı uğurlu olsun ne diyim bende 10 önce almışdım ehliyetimi gerçekden ehliyetli olmak süper bişi yaa; allah herkese nasip etse keşke
saollasınhayırlı olsun.. Allah kaza bela vermesin.
bugün inadına polisin üstüne gittim normalde durdurur ama tık yok teşekkürlero ehliyeti aldın ya smd cevirme gordugun zmn içine dalıcaksın sallamıcak bile polisler gıcık olucaksın:queen:
hatta bn aldıktan snr 7ay kmse sormadı bana ehliyet buaralar işte lazım oldu brz
nys hayırlı olsun:rendeer:
teşekkürler kardeşimhadi hayırlıısı kardeşim.................
teşekkürler çağla ablavayyy hayırlı olsun koraycım :cat:
4 ay uzun bir süre deil zaten yazdayız nasıl geçtiğini anlamazsın bile teşekkürlerkardesım hayırlı ugurlu olsun bnde 4 ay onra ıns ehlıyetımı alcam.aldıgnına cok sewındım
az kalmış çok az teşekkürlerKoray hayırlı olsun,biz daha alamadık on güne kadar inşallah..![]()
teşekkürler neden geç geliyorki ben pazar günü girdim direksiyona çarşamba günü raporları verdilerhayırlı olsun kardeşim, bende hala bekliyorum Raporun gelmesini..
teşekkürlerHayırlı olsun..
darısı başına kardeşim teşekkürlerhayırlısı olsun arkadasım kazasız belasız günlerde kullan :cat: .
utku darısı basımıza insallah![]()
:queen:googleye yaz birsürü vardır aaa :mrgreen:kardeş bari kartın arkasını da scan etseydin de ben yazıcıdan çıkartıp resmi deiştirip kendi ehliyetimmiş gibi kullanırdım:queen:
teşekkürler :Hayırlı olsun Koray'ım. :rendeer:
Bende yazıldım A2'ye. :bounce:
Temmuz'da sınavım var. :wiinkk:
teşekkürler yazılmana sevindim eski sınavları çalış genelde hep eskileri soruyorlarHayırlı olsun Koray'ım. :rendeer:
Bende yazıldım A2'ye. :bounce:
Temmuz'da sınavım var. :wiinkk:
Hayırlı olsun bende bu gün direksiyon sınavına girdim
Bi de sorması ayıptın emniyete ne kadar veriyorsun.