yaşasınn ehliyetimi aldım.. :)

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
korayım hayırlı uğurlu olsun ne diyim bende 10 önce almışdım ehliyetimi gerçekden ehliyetli olmak süper bişi yaa ;);); allah herkese nasip etse keşke
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
o ehliyeti aldın ya smd cevirme gordugun zmn içine dalıcaksın sallamıcak bile polisler gıcık olucaksın:queen:
hatta bn aldıktan snr 7ay kmse sormadı bana ehliyet buaralar işte lazım oldu brz:p

nys hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
teşekkürler :)
hayırlı olsun..biz daha sertifika bekliyoz ....milli eğitimden daha gelmemiş.
kursu aradım ne iş dedim... milli eğitim en son büyükçekmece bölgesine yolluyo ondan gecikme dediler..bekliyoz bizde ..alırız bu sene bitmeden inşallah.::saad::
inş. alırsın en kısa zamanda :)
hayırlısı olsun abicim zamanı gelince bende alıcağım.
alırsın kardeşim inşallah zaman çabuk geçio inan :)
Hadi Hayırlı Sürüşler 25
tsk :)
hayırlı olsun..ehliyetinle beraber nice uzun ömürler:)
saol :)
Hayırlı olsun Koraycığım..:rendeer:

İnşallah hiç cebinden çıkartacak bir ortamda olmazsın..:cat:

Sevindim inan..
İşte MT'de bugün aldığım en güzel ve anlamlı haber...:)
saol murat abi teşekkürler:)
korayım hayırlı uğurlu olsun ne diyim bende 10 önce almışdım ehliyetimi gerçekden ehliyetli olmak süper bişi yaa ;);); allah herkese nasip etse keşke
teşekkürler bnde ilk çıktı dediler aldım ehliyeti sınavdan 100 almış gibi sewindim :)
hayırlı olsun.. Allah kaza bela vermesin.
saollasın :)
o ehliyeti aldın ya smd cevirme gordugun zmn içine dalıcaksın sallamıcak bile polisler gıcık olucaksın:queen:
hatta bn aldıktan snr 7ay kmse sormadı bana ehliyet buaralar işte lazım oldu brz:p

nys hayırlı olsun:rendeer:
bugün inadına polisin üstüne gittim normalde durdurur ama tık yok teşekkürler
:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kardesım hayırlı ugurlu olsun bnde 4 ay onra ıns ehlıyetımı alcam.aldıgnına cok sewındım
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
hayırlısı olsun arkadasım kazasız belasız günlerde kullan :cat: .

utku darısı basımıza insallah :)
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
kardeş bari kartın arkasını da scan etseydin de ben yazıcıdan çıkartıp resmi deiştirip kendi ehliyetimmiş gibi kullanırdım:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı olsun Koray'ım. :rendeer:
Bende yazıldım A2'ye. :bounce:
Temmuz'da sınavım var. :wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hadi hayırlıısı kardeşim.................
teşekkürler kardeşim:)
vayyy hayırlı olsun koraycım :cat:
teşekkürler çağla abla :)
kardesım hayırlı ugurlu olsun bnde 4 ay onra ıns ehlıyetımı alcam.aldıgnına cok sewındım
4 ay uzun bir süre deil zaten yazdayız nasıl geçtiğini anlamazsın bile teşekkürler:)
Koray hayırlı olsun,biz daha alamadık on güne kadar inşallah..:)
az kalmış çok az teşekkürler:)
hayırlı olsun kardeşim, bende hala bekliyorum Raporun gelmesini..
teşekkürler neden geç geliyorki ben pazar günü girdim direksiyona çarşamba günü raporları verdiler
Hayırlı olsun. :) .
teşekkürler :)
hayırlısı olsun arkadasım kazasız belasız günlerde kullan :cat: .

utku darısı basımıza insallah :)
darısı başına kardeşim teşekkürler :)
kardeş bari kartın arkasını da scan etseydin de ben yazıcıdan çıkartıp resmi deiştirip kendi ehliyetimmiş gibi kullanırdım:queen:
:queen:googleye yaz birsürü vardır aaa :mrgreen:
Hayırlı olsun Koray'ım. :rendeer:
Bende yazıldım A2'ye. :bounce:
Temmuz'da sınavım var. :wiinkk:
teşekkürler :
Hayırlı olsun Koray'ım. :rendeer:
Bende yazıldım A2'ye. :bounce:
Temmuz'da sınavım var. :wiinkk:
teşekkürler yazılmana sevindim eski sınavları çalış genelde hep eskileri soruyorlar :)
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Hayırlı olsun bende bu gün direksiyon sınavına girdim
Bi de sorması ayıptın emniyete ne kadar veriyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst