- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 18
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım Herkez alsın walla 650 ytl ödemek çok kötü oluo 350 400 den kaçıp 650 ödemek koyyo .. 
:mrgreen::mrgreen:öle olcak artık :mrgreen:hayırlı olsun her çevirmede kendin yanaşırsın artık:d
VaScO1925cevabı vermiş :cat:Hayırlı olsun bende bu gün direksiyon sınavına girdim
Bi de sorması ayıptın emniyete ne kadar veriyorsun.
teşekkürlerHayırlı olsun :cat::cat::cat::cat::cat::cat:
teşekkürlerHayırlı uğurlu olsun. 25 kere durdursunlar![]()
teşekkürler amin aminhayırlı olsun:kazasız ,belasız :cat:
bencede herkez alsın bikere veriyorsun ehliyete diğerinde yakalanma riski çok bu arada teşekkürlerHayırlı uğurlu olsun arkadaşım Herkez alsın walla 650 ytl ödemek çok kötü oluo 350 400 den kaçıp 650 ödemek koyyo ..![]()
teşekkürlerHayırlı ugurlu olsunBen 4 ay falan ehlıetsız bınmıstım
Ehliyetı alınca cok rahat gezılıyor ancak bu seferde bı kere bıle cevırmıyorlar hıc durmuyorlar
![]()
teşekkürler inşallah en kısa zamanda sende alırsınhayirli olsun iyi günlerde göster ehliyetini darisi başimiza![]()
teşekkürler kardeşim evet dediğin gibi çok kötü bişey ehliyetsizlik korkudan adama kaza bile yaptırır dediğin gibi darısı senin ve alamayan tüm Mt nin başınaHayırlı olsun abi.Gerçekten senin adına çok sevindim.Çünkü halen ehliyetsiz kullanmaktayım.Çok kötü bir şey ehliyetsizlik.Darısı benim ve almak isteyen mt'cilerin başına.Tekrar hayırlı olsun.Kazasız sürüşler.Saygılar.:bounce:
teşekkürler celil kusura bakma cevab geç oldu evde yokumda polisler çevirdiğinde bişekilde anlaştım bi kerede karakola götürdü babanı flan çağır dedi o arada benim arkadaşım anneme haber vermiş konuştuk hallettik para bile vermedim gerçi şanş işi birazda polisin insafına kalmışhayırlı olsun Koray darısı başıma polisler ehliyet için çevirdiklerinde ne yapıyodun acaba hiç ceza yazdılar mı?
teşekkürlerhayırlı olsun bende 2 senedir var bi kere bile sormadılaryanlız geçen gün 55 ytl ceza yedim o zaman sordular
r: aman dikkat polisler coşturdu yine bu aralar mecidiyeköyde otobüs yolunu kullandım diye ceza yedim kurye falan kimseyi dinlemiyolar taksinin müşterisini indirip kesiyolar cezayı...
teşekkürlerhayırlı ugurlu olsun.resmın arkasınıda cevırseydın bı ıkı arkadasta ehlıyet sahıbı olurdu.