çok şanslısın... ailene uzun, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim... Benimde 3.5 yaşında bir kızım var ve 34 yaşında anladımki hayattaki tüm sevgiler yalan tek gerçek sevgi, çocuğuna duyduğun.. öle an geliyor ki annemden bile daha çok sevdiğimi farkediyorum... Hele seninki de biraz büyüyüp dillensin o zaman gör.. Bi de kız çocuğu babaya düşkün olur derler... Yani arkadaşım sana hayatının aşkı geliyor.. benden söylemesi.... Derin i sevgiyle kucaklıyorum.. artık motor üstünde daha dikkatli ve kuralcı ol, sana ihtiyacı olan çok şeker bir kızın var unutma !!!! :wiinkk::cherry: