yardıma ihtiyacın olunca ara demiştinizya..

Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Bugün Gökhan ile konuştum.

Kan gurubundan bağımsız olarak herkesin kan verebileceğini, bunun karşılığında kızılayın kendilerine ihtiyaçları olan kanı sürekli temin etme sözü verdiğini söyledi.

Kan verecek kişilerin;

1. Yakın zamanda herhangi bir cerrahi operasyon geçirmemiş olması(diş dolgusu dahil)

1 ay once Ameliyat oldm Platin taktılar Aksi taktirde kan vermeye hazırdım ama benden alınan kan bi işe yaramazmış...
Şimdi Lütfen Daha duyarlı Olalım...
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
1 ay once Ameliyat oldm Platin taktılar Aksi taktirde kan vermeye hazırdım ama benden alınan kan bi işe yaramazmış...
Şimdi bu musajları Gorupte yardım etmeyenin vicdanını Merak ederim açıkçası....

ömnercim msjında yazdıın son cümleyi silerse çok seviirim:wiinkk:
hekesin insaniyti kendine öle deilmi:cat:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
ömnercim msjında yazdıın son cümleyi silerse çok seviirim:wiinkk:
hekesin insaniyti kendine öle deilmi:cat:

Braz kendimi pasif gordumde ya ne bliyim insan kardestir biz birine yardım etmezsek bizede yardım etmezler ben kaza yaptıgımda bana yardımcı olanlar Aklımdan çıkmıyor hala o şahısları keşke bulsamda ellerinden öpsem diyorum..
Sonucta herkez kardeş Gokhan abi degilmi..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Cok geçmiş olsun ya cok uzucu bı durum keske kan grubum uysa ama malesef.Umarım bır an once uygun bulunur ve sızın ve onun ıcın mutlu gunler baslar.Allah acıl sıfalar versın.Tekrar gecmıs olsun cok cok cok uzuldum. :( :( :(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Braz kendimi pasif gordumde ya ne bliyim insan kardestir biz birine yardım etmezsek bizede yardım etmezler ben kaza yaptıgımda bana yardımcı olanlar Aklımdan çıkmıyor hala o şahısları keşke bulsamda ellerinden öpsem diyorum..
Sonucta herkez kardeş Gokhan abi degilmi..

öle, ölede boşver:cat:
biz herkesi seviyoruz:rendeer:

Cok geçmiş olsun ya cok uzucu bı durum keske kan grubum uysa ama malesef.Umarım bır an once uygun bulunur ve sızın ve onun ıcın mutlu gunler baslar.Allah acıl sıfalar versın.Tekrar gecmıs olsun cok cok cok uzuldum. :( :( :(

saol kardeşim, düşünmen yeter:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun, inşallah kısa sürede 2niz de sağlığınıza kavuşursunuz
Allah Yardımcınız Olsun
elimizden geleni yapmaya hazırız biz de

şimdi eşimle konuştum, onun kan grubu uyuyor
etrafınada soracak
en kısa sürede koşuyoluna uğramaya çalışıcaz arkadaşım...

Şimdi www.cbf150.net 'e de başlık açtım.
oradaki arkadaşlardan da kan bulunur belki...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum
inşallah kısa zamanda sağlığın akavuşursun
dualarımız seninle kardeşim
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
17
öncelikle çok geçmiş olsun :pale:, benim kız kardeşimde lösemi olduğundan biliyorum çok zor bir hastalık bizde kan için çok uğraşmıştık. Ama şimdi çok şükür iyi hastalığını yenmeye ramak kaldı, darısı tüm lösemili hastalarımıza :pale:
kana gelince benim ve ailemden kimse ile kan uyuşmuyor fakat, kan bankalarında bildiğim kadarı ile takas yapılabiliyor benim kanım A Rh (+) elimden geleni yapmaya çalışırım tekrar geçmiş olsun tez zamanda Allah şifa versin inşallah
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gökhan kardeş şuanki durum nedir?

geçen perşembe test sonuçlarına göre eve çıkarabileceklerini söylemiştin,benim arkadaşlar hazır ve nazır beklemede:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok geçmiş olsun, inşallah kısa sürede 2niz de sağlığınıza kavuşursunuz
Allah Yardımcınız Olsun
elimizden geleni yapmaya hazırız biz de

şimdi eşimle konuştum, onun kan grubu uyuyor
etrafınada soracak
en kısa sürede koşuyoluna uğramaya çalışıcaz arkadaşım...

Şimdi www.cbf150.net 'e de başlık açtım.
oradaki arkadaşlardan da kan bulunur belki...

abi size çok teşekkür ederim
dün eşiniz aradı kan vermeye hazır oldularını söylediler
sizde 8 ameliyat geçirmişsiniz sanırım,
işte başna gelen daha iyi anlıyo.. sizede çok geçmiş olsun..
eşinizin ve ortağının kan gurubu uyumlu numaralarını kaydetttim acil durumda arıyacağım mutlaka:rendeer:

öncelikle çok geçmiş olsun :pale:, benim kız kardeşimde lösemi olduğundan biliyorum çok zor bir hastalık bizde kan için çok uğraşmıştık. Ama şimdi çok şükür iyi hastalığını yenmeye ramak kaldı, darısı tüm lösemili hastalarımıza :pale:
kana gelince benim ve ailemden kimse ile kan uyuşmuyor fakat, kan bankalarında bildiğim kadarı ile takas yapılabiliyor benim kanım A Rh (+) elimden geleni yapmaya çalışırım tekrar geçmiş olsun tez zamanda Allah şifa versin inşallah

sizede çok geçmiş olsun bizimki all l1 seviye diye geçiyor
10 gün oldu kemotarepi başlayalı
bakalım, beklemedeyiz..
tıp elinden geleni yapıyor, gerisi allaha kalmış
yardım teklifiniz içinde çok teşekkür ederim şu an acil bi kan ihtiyacımız yok ama oldukça burdan yazarım..

gökhan kardeş şuanki durum nedir?

geçen perşembe test sonuçlarına göre eve çıkarabileceklerini söylemiştin,benim arkadaşlar hazır ve nazır beklemede:cat:

coşkunum geçen haftaki testin sonunda eve çıkamadık..
yarın tekrar test var, ilik ten su alınıcak
sabah erken saatte alınan örnekleri çapa tıp fakültesine götürücem
akşam a kadar belli oluyo sonuçlar
işin garibi geçen hafta büyük ihtimal çıkar diyen doktorlar bu hafta biraz zor diyorlar
belkide geçen haftaki gibi ümit verip hüsranla sonuçlanmasından korkuyorlar..
bakalım hayırlısı
yarını bekliyeceğiz
yarın akşam detayları yazarım tekrar
teşekkürler herkeze:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
elimizden bir şey gelirse seve seve yaparız tabii ki gökhan
ne zaman ihtiyacın olursa, erken-geç hiç önemli değil ara...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Büşra hastaneden çıkıyor birazdan biizmkiler eve götürücekler
tabi sürekli bir çıkış deil, kemoterapi olduu için gene her gün gidicek hastaneye
ama en azından evinde bol bol vakit geçiricek,
hassas bi çıkış bu, ateş i 37 derece den 37,5 dereceye bile çıksaa hurrrraa hastaneye..
ama tahlilleri ii çıktı sevindik
kolay kolay kimse çıkoamıo bu kadar kısa sürede, maşallah diyelim allah nazarlardan saklasın..

dualarınız ve yardımlarınız için teşekkürler:) dularaa devam:mrgreen:

savaş abi sana ve eşine çok teşekkür ederim yardımlarınız için:rendeer:

akşam 1-2 fotosunu çeker koyarın siteye:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok sevindim.. :) Büşra'nın eve çıkışı iyi oldu :rendeer: Hem test sonuçlarının olumlu çıkması hemde evine gidebilmiş olmak ona çok iyi gelecektir...
Kolay değil o yaştaki bir çocuk için hastanede yaşamak.
Tamamen evine çıkacağı günler de gelecek eminim buna.O ufak bedeninin daha yaşayacağı çok zamanı var,görecekleri var..

Umarım iyileşmesi devam eder ve kalıcı olarak kurtulur bu illetten kardeşimiz.
Daima iyi haberler bekliyoruz senden Gökhan :cat:

Yapabileceğimiz ne olursa...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok geçmiş olsun,allah acil şifalar versin,okuduğum kadarıyla derdine derman olamıyorum çok üzgünüm sadece dualarım sizinle birlikte olacak, çünkü benim kan grubum ab(+rh)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ahanda püşşşşraaa:queen:
saçları kesildi malum, yüzüde yuvarlandı biraz ilaçların etkisiymiş, kilo yapıomuş

spa0054ir9.jpg


kınalı yapıncak:mrgreen:

spa0057hx4.jpg


spa0056zf4.jpg


telefondan çekildiği için bide ortamdaki parlak ışıktan dolayı pek ii çıkmamış
başka fotolarını çekince eklerim gene


Çok sevindim.. :) Büşra'nın eve çıkışı iyi oldu :rendeer: Hem test sonuçlarının olumlu çıkması hemde evine gidebilmiş olmak ona çok iyi gelecektir...
Kolay değil o yaştaki bir çocuk için hastanede yaşamak.
Tamamen evine çıkacağı günler de gelecek eminim buna.O ufak bedeninin daha yaşayacağı çok zamanı var,görecekleri var..

Umarım iyileşmesi devam eder ve kalıcı olarak kurtulur bu illetten kardeşimiz.
Daima iyi haberler bekliyoruz senden Gökhan :cat:

Yapabileceğimiz ne olursa...

eyvallah kardeşim, yazdığın cümlelerden ne kadar içten olduğun ortada:rendeer:
teşekkür ederim:cat:

çok geçmiş olsun,allah acil şifalar versin,okuduğum kadarıyla derdine derman olamıyorum çok üzgünüm sadece dualarım sizinle birlikte olacak, çünkü benim kan grubum ab(+rh)

ümmet abi teşekkür ederim, düşünmen yeter:cat:

gökhan bunu duyduğuma sevindim.büşranın fotolarını bekliyoruz

eyvallah kardeşim, al sana fotolar, o gün ziyarete geldiğinde görememiştin:wiinkk:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Gökhan kardeş,Büşranın resimlerde gülümsemesini görünce nasıl sevindim anlata-
mam,inşallah kısa sürede sağlığına tam olarak kavuşur,ben kan vermek isterdim
ama by-pass ameliyatı olduğum için almıyorlar,ancak dualarımla allah kabul ederse
yanındayım,kardeşimin yanaklarından öperim:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
teşekkürler ihsan abi
öle acil bi kan ihtiyacımız yok bi şekilde karşılıyoruz, düşünmen yeter:cat:
he bu arada o gülücüklerde foto için deil, hep sırıtıyo cimcime:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Büşra hastaneden çıkıyor birazdan biizmkiler eve götürücekler
tabi sürekli bir çıkış deil, kemoterapi olduu için gene her gün gidicek hastaneye
ama en azından evinde bol bol vakit geçiricek,
hassas bi çıkış bu, ateş i 37 derece den 37,5 dereceye bile çıksaa hurrrraa hastaneye..
ama tahlilleri ii çıktı sevindik
kolay kolay kimse çıkoamıo bu kadar kısa sürede, maşallah diyelim allah nazarlardan saklasın..

dualarınız ve yardımlarınız için teşekkürler:) dularaa devam:mrgreen:

savaş abi sana ve eşine çok teşekkür ederim yardımlarınız için:rendeer:

akşam 1-2 fotosunu çeker koyarın siteye:wiinkk:
Gökhan msnden yazdım ama buraya da yazıyım.. İnan çok sevindim allah yüzünüzü soldurmasın hiçbirinizin..
Büşra'ya da kısa saç ve tombiş yanaklar gayet hoş olmuş çok doğal çok hoşuma gitti... Bunu okut ona taam mı???:p
Allah güzel yüzünü hiç soldurmasın hep böyle tatlı tatlı gülsün yüzü inşallah...
Hepiniz adına da çok sevindim, inşallah şu fıtık illeti beni rahat bırakırda ziyaretine gelirim :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sağol pinarcım
eve çıktıya, artık yanıbaşımızda okutucam ona yarın tüm mesajları
belki size msj bilr atar:)
teşekür ederim ii dileklerin iiçin:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst