yardıma ihtiyacın olunca ara demiştinizya..

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
kardeşim sana diyeceğim sakin ol sakın isyan etme,buna da şükür de.
inşallah kısa zamanda başındaki bu müsibetler gider
Allah yardımcın olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gökhan kardeşim elimde 5 kişilik bir liste mevcut.iki kişi yakın zamanda vermişler ama bir kaç gün sonra tekrar verebileceklerini ifade ettiler.

coşkunum aşşağıya deytaylı yazıyorum..

kardeş geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.benim kanım uyuyor.koşuyolu bana yakın saat önemli değil istedigin saatte arayabilirsin yarım saatte gelip kan verebilirim.tlf num 0535 642 03 53

teşekkür ederim, yarın sizi arıyacağım, bu arada isminiz öğrenebilirmiyim?

şimdi şöle bi durum var
0 RH + olmasına rağmen her kişiden alınan kan uygun olmuyor
kan kanseri olduğu için anladığım kadarıyla kandaki TROMBOSİT oranını yükseltmeye çalışıyorlar
yani alınan kanalar tekrardan işleniyor ve trombosit haline getiriliyor
trombosite BEYAZ KAN da deniyor
öncelikle kan verek isteyenleri hastaneye götürüyoruz, çok az bi kan numune olarak alınarak inceleniyor ve uygun bulunursa kan alınıyor
bugün götürdüğüm 7 kişiden sadece 1 ininki uygun bulundu

kan vermek için ismini buraya yazdıran arkadaşları yarın hemen aricam,
BABAÇİ bu arkadaşları nasıl yapalım
yani bir an önce hastaneye götürelim ve minik bi parça kanlarını aldırarak testlerini yaptıralım, çünkü eğer uygun olmicaksa boşuna beklemeyelim
yani elimde 0 RH + ve tamamiyle uyumlu kan vereceklerin bi listesi olursa
daha rahat sonuç alabiliriz..:cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
6
Gökhan,

Çok geçmiş olsun dileklerimle dualarımın küçük kız kardeşimizle olduğunu bilmeni istiyorum ve allahtan acil şifalar diliyorum.

Mesajını ve telefonunu ikiteker.org, apriliabikers.net, agirabiler.com ve 100adam.com sitelerine de duyurdum.

Uzaktayım ama yanınızdayım..

Sağlıcakla kal,
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Rebell çok teşekkür ederim, aallah razı olsun yardımların için:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bugün Gökhan ile konuştum.

Kan gurubundan bağımsız olarak herkesin kan verebileceğini, bunun karşılığında kızılayın kendilerine ihtiyaçları olan kanı sürekli temin etme sözü verdiğini söyledi.

Kan verecek kişilerin;

1. Yakın zamanda herhangi bir cerrahi operasyon geçirmemiş olması(diş dolgusu dahil)
2. Daha önce bulaşıcı hastalık geçirmemiş olması.

3. Son 24 saat alkol almamış olması

gibi detaylara dikkat etmesi gerekmektedir.

Kan verecek kişiler adlarını yazdırırlarsa toplu halde gidip kan verebiliriz.

Tek başına gitmek isteyenler için daha sonra detay yazıcam, şuan Gökhanın telefonu meşgul çalıyor, konuşup soramıyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gökhan benim listedeki kişileri çarşamba günü mesai saatleri içerisinde marmara'ya getirmem mümkün eğer beni arasan (çarşamba günü için söylüyorum) yarım saat içerisinde hastanede oluruz.

takas konusunda ilk gönüllü benim
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bugün Gökhan ile konuştum.

Kan gurubundan bağımsız olarak herkesin kan verebileceğini, bunun karşılığında kızılayın kendilerine ihtiyaçları olan kanı sürekli temin etme sözü verdiğini söyledi.

Kan verecek kişilerin;

1. Yakın zamanda herhangi bir cerrahi operasyon geçirmemiş olması(diş dolgusu dahil)
2. Daha önce bulaşıcı hastalık geçirmemiş olması.

3. Son 24 saat alkol almamış olması

gibi detaylara dikkat etmesi gerekmektedir.

Kan verecek kişiler adlarını yazdırırlarsa toplu halde gidip kan verebiliriz.

Tek başına gitmek isteyenler için daha sonra detay yazıcam, şuan Gökhanın telefonu meşgul çalıyor, konuşup soramıyorum.

teşekkür ederim muratçım,
dediğin gibi gönülü olanlar diş bakımından ilaç kullanımına ameliyattan operasyona herhangi bir rahatsızlık geçirmemiş olmalı,
tamamen sağlıklı olmalı kısaca,

kızılay zeynep kamilin müdürüyle uzun uzun konuştuk bugün,
kan verme oranı ülkemizde çok düşük olduğu için şu kan talebini karşılayamıyorlar, belki çok umursamıyoruz ama emin olunki insanın ihtiyacı olduğu zaman aklı başına geliyor.
şu anda kan verme oranı istanbul için söylüyorum %1 miş.....:farao:
birgün hepimizin ihtiyacı olabilir, lütfen duyarlı olalım ve kızılaya kanımızı bağışlayalım..
murat ında dediği gibi eğer kan verilebilecekse akşam mesai çıkışı herkes toplanıpda gidilebilir..
haberlerinizi buradan bekliyorum, ismini yazdıranlar için hemen bi organizsasyon yapalım..:cat:
gökhan benim listedeki kişileri çarşamba günü mesai saatleri içerisinde marmara'ya getirmem mümkün eğer beni arasan (çarşamba günü için söylüyorum) yarım saat içerisinde hastanede oluruz.

takas konusunda ilk gönüllü benim

coşkun hemnen arıyimi telde konuşalımda
telin yok bbende:silent:
ister burdan ister özelden bi msj at, hemen dönerim sana
yada benim cebe bi çağrıda atabilirsin

herkese tekrardan teşekkürler..:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben kan veririm.. Sadece bel fıtığım var onunda kan vermeye engeli yok demekki ben sağlıklı bi insanım :)
Neyse günü kararlaştırın ben kendimi ayarlarım...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İzmir deki kızılay birimlerine kan versem,bunu İstanbul da size lazım olan kan grubu olarak veremezler mi ? Her gruptan kan alıp lazım olan kanın sağlanacağını söylemeleri güzel.Peki diğer illerdekiler için bir çözüm yok mu ? Seve seve kan veriririm...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
İzmir deki kızılay birimlerine kan versem,bunu İstanbul da size lazım olan kan grubu olarak veremezler mi ? Her gruptan kan alıp lazım olan kanın sağlanacağını söylemeleri güzel.Peki diğer illerdekiler için bir çözüm yok mu ? Seve seve kan veriririm...

tuncer az önce gökhan telefon açtı.görüşmemizde kızılay kan merkezinin müdürü kendilerine kan bağışı yapıldığı takdirde kendilerine lazım olan trombosit'i temin etme sözü vermişler.

bir uygun başlık açılıp bunu bir organize etseniz çok iyi olur:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Açacağımız başlığa bu başlığa bakan arkadaşlardan farklı olarak bakan olmayacaktır bence.
Başka bir başlık gerekirse açarız o kolay.
Peki dediğim şey tam olarak evet mi ? Yani ben İzmir den kan verdiğimde İstanbul dan kan ulaşacak mı ufak kardeşimize ? Eğer öyleyse hemen yarın veririm kan,ama tam olarak öğrenmek lazım.Kan vermeye gidenler ne diyecek mesela,ya da hangi birime gidecek ?
Gökhan gelsin tam bilgi versin,gerekirse yeni başlık açarız..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ben kan veririm.. Sadece bel fıtığım var onunda kan vermeye engeli yok demekki ben sağlıklı bi insanım :)
Neyse günü kararlaştırın ben kendimi ayarlarım...

saol pınarcım, müsait olduğunuz zaman haberleşelim:cat:
tuncer az önce gökhan telefon açtı.görüşmemizde kızılay kan merkezinin müdürü kendilerine kan bağışı yapıldığı takdirde kendilerine lazım olan trombosit'i temin etme sözü vermişler.

bir uygun başlık açılıp bunu bir organize etseniz çok iyi olur:cat:

aynen öle coşkun yazıcam şindi aşşağıya detaylı..

kardeş geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.benim kanım uyuyor.koşuyolu bana yakın saat önemli değil istedigin saatte arayabilirsin yarım saatte gelip kan verebilirim.tlf num 0535 642 03 53

zekicim allah razı olsun, bugün geldin gerekeni yaptın, çok dua aldın bizimkilerden emin ol:) senden alınan kanın yarın sabah test sonuçları çıkıcak duruma göre haberleşiriz:cat:

Açacağımız başlığa bu başlığa bakan arkadaşlardan farklı olarak bakan olmayacaktır bence. :cat::cat::cat:
Başka bir başlık gerekirse açarız o kolay.
Peki dediğim şey tam olarak evet mi ? Yani ben İzmir den kan verdiğimde İstanbul dan kan ulaşacak mı ufak kardeşimize ? Eğer öyleyse hemen yarın veririm kan,ama tam olarak öğrenmek lazım.Kan vermeye gidenler ne diyecek mesela,ya da hangi birime gidecek ?
Gökhan gelsin tam bilgi versin,gerekirse yeni başlık açarız..

tuncayım, yukarıda yazdığın ilk cümlende çok haklısın, biz açtık rica ettik,
ilgilenen burdan ilgileniyo zaten, benim anlamadığım göz gibi basit bi rahatsızlıkta onlarca kişi beni ararken kanser gibi ağar bi rahatsızlıkta pek önemsenmemek üzdü biraz..
tabiki kimse önemsemek zorunda deil, herkes kendi hayatından ve yaşamındakilerden sorumlu..
kimseye kızmıyorum, herkesten allah razı olsun:rendeer:

tuncay şimdilik öle şehir dışından falan kan getirtecek kadar bi aciliyet yok
kan bankasıyla olan anlaşmamıza göre, biz hergün 7-8 kişi yi kan verdiricez grup göz etmeksizin, onlarda bize taze kan, trombosit yada eritrosit kan eksiği yapmicaklar, bunun için müdür mustafa beyede minnettarız
tabiki gelip kan veren herkesede:rendeer:
bunun dışında olurdaa acil durumda kan merkezindende kan bulunmassa hastanede 2 tane kayıtlı ve kanı test edilmiş donör (kan vermeye hazır kişi) bulunması gerekiyor
1 kişimiz var , bugün departed kardeşim geldi sağolsun, test için örnek alındı yarın sabah sonuç çıkacak
eğer olumsuz olursa babaçi bize 5 kişi ayarlamış 0RH + o arkadaşları hastaneye alıp testlerini yaptırıcaz..
o kadar garip bi olayki sapasağlam adam götürüyosun kanında enfeksiyon çıkıyor, yani kendisi küçük çapta nezle yada grip geçiriyor ama dediğim gibi küçük çapta olduğu için kişi farketmiyor bile..
malum kış girmek üzere olduğumuz için nerdeyse götürdüğüm 10 kişiden 9 unda enfeksiyon çıkıyor..

velasıl kelam tuncay; şehir dışından öle bi ihtiyacımız yok kardeşim
ama sana tavsiyem eğer izmir olarak bi organizasyon yapabilirseniz kan verme günü falan yapın, kimse yakınıma lazım olur die saklamasın nede olsa yakınlarımıza veremiyoruz..
kızılay kan merkezi kan ağlıyor, duyarlılık bekliyor, gidin bağışlayın kanlarınızı..
kimbilir ne hayatlar kutarıcaksınız haberiniz olmadan..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardesım ınsallah olumlu cıkar sonuc.tlf num herzaman acık.

saol zeki, yarın olumlu yada olumsuz sana haber vericem..

---------------------------------------------------------

zeki kanın uygun bulundu, yani acil durumda aranıcak 2 kişiden birisin:mrgreen:
sana acil durumda ambulans şöförlüğü yapabilirim:)

bugün coşkun (babaçi) kardeşim geldi hastaneye, çok sevindim derdimizi paylaştı
lafladık biraz, teşekkür ederim kendisine:rendeer:
büşramın durumu iyi cuma günü belinden su alınacak, kanserli hücreler % 5 in altına düştüğü taktirde eve çıkarıcaklar
hep tetikte olucazi yani ateşi 37 den 37,5 a çıksa bile hemmen hastaneye
bu çıkış sürekli deil tabi, belli periyotlarda tekrar tekrar yatıcak
bildiğiniz gibi 2 yıl 8 ay
ama mutluyuz huzurluyuz:) onun yüzüne bakınca çok daha çabuk iyileşeceğini hissediyoruz
herkese tekrar tekrar teşekkürler..:rendeer:

kedi kedime konuya attığım mesajşa güncelliyemiyorum sanırım:mrgreen:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yok kardeşim
geçen cumaki test olumlu çıkmadı 1 hafta daha tutalım dediler
bakalım bu cuma tekrar dan teste giricek
kanserli hücre oranı %5 in altına düşerse bırakıcaklar eve..
ama 2 gündür 3-4 saat izin veriyolar
bizde aldığımız gibi eve getiriyoruz:)
bu akşam evde 2 saat oturduktan sonra 'HASTANEDE FENA DEİLMİŞ' dedi
aslında bu sözüne sevindik biraz
hastanede 1 dakika bile durmak istemeyen hastalar var
şimdi orda hastalarla arkadaş oldu bizimki benim laptopu da verdim ona
ordakilerle akşama kadar gırgır şamata:cherry:
hayat dolu Büşra ve en önemlisi küçücük şeylerden mutlu olup kötü şeyleride hemen unutabiliyor..

yani hayırlısı bakalım, cuma gününü bekliyoruz
geçen cuma çıkamayınca çok kötü oldu, ne kadar orda eğlensede bu kendi yeteneği, kendi güdülemesi..
bu cuma umarım çıkabilir, çünkü kemoterapi arttıkça polyannacılık oynamasıda zorlaşıcak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst