yardıma ihtiyacın olunca ara demiştinizya..

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah acil şifalar versin Gökhan'cım.. Elimden gelen tek şey dua etmek.. :pale:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Büyük geçmiş olsun.. :pale:benim kanım uyuyor..ben şu an avrupa yakasındayım.yarın o taraflarda olacağım.bana bu telden ulaşabilirsiniz. 05359271141 allah acil şifalar versin.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
allah şifasını versin. arkadaşlar şu konuda lütfen gereken önemi gösterelim
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
gökhan çok çok geçmiş olsun canım kardeşim...şu anda sana ne söylesem seni teselli edecek bilemiyorum doğrusu...Allah(c.c.) yar ve yardımcın olsun sevgili kardeşim...umarım hayatında ters giden herşey kısa zamanda düzelir...Unutma ki ne gelirse Allah'tan gelir kendini çok fazla üzme...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Gökhan kardeşim Allah acil şifalar versin
Elimizde dua etmekten başka bir şey yok.İnşallah her şey gönlünüzce olur.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
selamlar tekrardan
kan hadisesini karışıklık olmasın diye tekrardan yazıyorum
kan takası işlemiyle işimiz yok, zati olcukça alabiliyoruz, ihtiyacımız taze kan dan yana olacak
acill bir kan ihtiyacımız yok,3 günlük kanımız hazır
ki, sürekli kan verilmiyor,
çapa kan merkezindeki bi dosum var ve çok yardımcı oluyor
uzun vadeli bi hastalık olduğu için olurda bulamadık durumu olursa diye sizlerden yardım istedim
çünkü verilen her 0 pozitif kanıda kullanamıyorlar..
sizlerden ricam; vermek isteyenler bu başlığa isim ve no larını yazdırsın
biz gerektiği zaman arayalım, müsaitse yerinden alırız yarım saat kan verir geri bırakırız..


gelelim kardeşimin durumuna;
lösemi yani kan kamserinin 3 türü varmiş
AML ve ALL die
ALL tedavi oranı yüksek olan tür ve bizimki si ALL-L1..
şimdi buna sevindik tabi ama bruk bir sevinç
bugün kemoterapi başladı 2-3 güne kadar saçları dökülecek:( 1,5 ay soora yürüyemeyecek ağzı yüzü yara olcak vs..
görüntü olarak hastalık kendini göstermeye başlayacak yani
bize en çok koyanda bu.. ama bunlar kemoterapi ilaçlarının yan etkileri
ilaçlarla işi bittiği an hepsi geçecek..
şu anki sonuçlara göre tedavi 2 yıl 8 ay sürecek........
bide diğer aml denen kötü versiyonu olsa kimbilir ne olacaktı..
çok uzun ve zorlu bir maraton olacağı söylendi bizlere
hastaneden ne zaman çıkacağı haftaya perşembe belli olucak
10 gün önce doğum günüydü benimle aynı gün..,
o minicik suratıya abi kanımda bişey varmış beni hasta ediyomuş tmm ilaç veriyolarda mide bulandırmayanından verseler dedikçe paramparça oluyorum..
bugün tüm sınıf arkadaşları geldi, 30 kişi falan, öğrenciler
odası giriş katta olduğu için camdan dışarıya haberleşip gördü arkadaşlarını, çok mutlu oldu, arkadaşlarının kağıda yazıp yolladığı şeyleri olurken yüzündeki mutluluğu görmeliydiniz..
moral en büyük ilaçmış bu hastalıkta, hep gülüyoruz yüzüne tüm günüm koşturmaca ve şebeklikle geçiyo, hatta bu gün arkadaşlarının getirdiği çiçekleri teker teker hemşirelere verdim gözünün önünde soorada fırça yedim hiçbirini tavlayamamışım, öle dedi:) vs.. vs..
dediğim gibi moral çok önemli, ona farklı gelen ilgisini çeken ve sevindirecek herşeyi yapmaya çalışıcaz artık, morali yüksek oldukça ilaçlara verdiği cevap bile hızlanıyormuş çünkü
mesajlarınıza alıntı yapmadım, teşekkür ederim ilgi ve alakanıza.
bu gece evdeyim, sabah gidicem hastaneye..
teşekkürler tekrardan
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Allah şifa versin, hem sana hemde kuzenine.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acil şifalar diliyorum abi :(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:)
teşekkür ederim herkeze:)

neyse, merak edenlere;
bugün morali iiyiydi, taaki kuaför gelip saçları kesilene kadar,
kısacık yaptılar saçlarını, döküleceği için
gelen kuaför aynı zamanda perukçuydu ve kesilen saçları kendisi için peruk yapıcak..
perşembe günü bir tahlili var, eğer tahlil sonucunda kandaki kanserli hücreler %5 in altına düşerse eve çıkarıcaklar, 3 günde bir gün hastaneye gidicek
düşmesse en az 1 hafta daha orda..
şimdilik bu şekilde.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
babaçi tabiki gelebilirsin ne sakıncası olucak ama tüm gün orda olmuyorum
malum, refakatçi dışında tutmuyolar hastanede, hangi saatlerde orada olucağımı bilmiyorum yani ama yolun o tarafa düşücekse yarın bi ara istersen duruma göre haberleşiriz.
bi ara fuara falanda kaçıcam, telefonlaşırız olmassa gelicksen fuarda görüşürüz
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
benim kanım aradığınız kan ben maraştayım ne yapabilirim bilmiyorum ama gerkli olursa beni arayın 0537 268 44 70 elimden geleni yapmaya çalışırım geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
gokhan dun msn'de konusurken demiştim yaaa asker arkadaşı var ist'de bi soruyum demiştim ksr bkm kardeş kan uyuşmadı yaaa

tekrardan geçmiş olsun:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mete_han saol abicim, allah razı olsun..

benim kanım aradığınız kan ben maraştayım ne yapabilirim bilmiyorum ama gerkli olursa beni arayın 0536 268 044 70 elimden geleni yapmaya çalışırım geçmiş olsun

saol abicim, şimdilik bi aciliyetimiz yok, temin ediyoruz:cat:
gokhan dun msn'de konusurken demiştim yaaa asker arkadaşı var ist'de bi soruyum demiştim ksr bkm kardeş kan uyuşmadı yaaa

tekrardan geçmiş olsun:rendeer:

melo saol kardeşim, düşünmen yeter, ilgilendin o kadar..
allah razı olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi tabiki gelebilirsin ne sakıncası olucak ama tüm gün orda olmuyorum
malum, refakatçi dışında tutmuyolar hastanede, hangi saatlerde orada olucağımı bilmiyorum yani ama yolun o tarafa düşücekse yarın bi ara istersen duruma göre haberleşiriz.
bi ara fuara falanda kaçıcam, telefonlaşırız olmassa gelicksen fuarda görüşürüz

gökhan kardeşim elimde 5 kişilik bir liste mevcut.iki kişi yakın zamanda vermişler ama bir kaç gün sonra tekrar verebileceklerini ifade ettiler.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
kardeş geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.benim kanım uyuyor.koşuyolu bana yakın saat önemli değil istedigin saatte arayabilirsin yarım saatte gelip kan verebilirim.tlf num 0535 642 03 53
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst