selamlar tekrardan
kan hadisesini karışıklık olmasın diye tekrardan yazıyorum
kan takası işlemiyle işimiz yok, zati olcukça alabiliyoruz, ihtiyacımız taze kan dan yana olacak
acill bir kan ihtiyacımız yok,3 günlük kanımız hazır
ki, sürekli kan verilmiyor,
çapa kan merkezindeki bi dosum var ve çok yardımcı oluyor
uzun vadeli bi hastalık olduğu için olurda bulamadık durumu olursa diye sizlerden yardım istedim
çünkü verilen her 0 pozitif kanıda kullanamıyorlar..
sizlerden ricam; vermek isteyenler bu başlığa isim ve no larını yazdırsın
biz gerektiği zaman arayalım, müsaitse yerinden alırız yarım saat kan verir geri bırakırız..
gelelim kardeşimin durumuna;
lösemi yani kan kamserinin 3 türü varmiş
AML ve ALL die
ALL tedavi oranı yüksek olan tür ve bizimki si ALL-L1..
şimdi buna sevindik tabi ama bruk bir sevinç
bugün kemoterapi başladı 2-3 güne kadar saçları dökülecek

1,5 ay soora yürüyemeyecek ağzı yüzü yara olcak vs..
görüntü olarak hastalık kendini göstermeye başlayacak yani
bize en çok koyanda bu.. ama bunlar kemoterapi ilaçlarının yan etkileri
ilaçlarla işi bittiği an hepsi geçecek..
şu anki sonuçlara göre tedavi 2 yıl 8 ay sürecek........
bide diğer aml denen kötü versiyonu olsa kimbilir ne olacaktı..
çok uzun ve zorlu bir maraton olacağı söylendi bizlere
hastaneden ne zaman çıkacağı haftaya perşembe belli olucak
10 gün önce doğum günüydü benimle aynı gün..,
o minicik suratıya abi kanımda bişey varmış beni hasta ediyomuş tmm ilaç veriyolarda mide bulandırmayanından verseler dedikçe paramparça oluyorum..
bugün tüm sınıf arkadaşları geldi, 30 kişi falan, öğrenciler
odası giriş katta olduğu için camdan dışarıya haberleşip gördü arkadaşlarını, çok mutlu oldu, arkadaşlarının kağıda yazıp yolladığı şeyleri olurken yüzündeki mutluluğu görmeliydiniz..
moral en büyük ilaçmış bu hastalıkta, hep gülüyoruz yüzüne tüm günüm koşturmaca ve şebeklikle geçiyo, hatta bu gün arkadaşlarının getirdiği çiçekleri teker teker hemşirelere verdim gözünün önünde soorada fırça yedim hiçbirini tavlayamamışım, öle dedi

vs.. vs..
dediğim gibi moral çok önemli, ona farklı gelen ilgisini çeken ve sevindirecek herşeyi yapmaya çalışıcaz artık, morali yüksek oldukça ilaçlara verdiği cevap bile hızlanıyormuş çünkü
mesajlarınıza alıntı yapmadım, teşekkür ederim ilgi ve alakanıza.
bu gece evdeyim, sabah gidicem hastaneye..
teşekkürler tekrardan