- Katılım
- 29 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,442
gökhan büyük geçmiş olsun.. benim kanım uyuyor.. dualarımlada herzaman yanındayım..sana cepten mesajda atmıştım. özelden mesaj atarım tel. numaramı. yarın müsaitim. eğerki kanımda bir problem çıkmassa feda olsun.. çocuklukta bir kez sarılık geçirmiştim. inşallah sorun olmaz bi yardımım dokunur.:cat: