yardıma ihtiyacın olunca ara demiştinizya..

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
gökhan büyük geçmiş olsun.. benim kanım uyuyor.. dualarımlada herzaman yanındayım..sana cepten mesajda atmıştım. özelden mesaj atarım tel. numaramı. yarın müsaitim. eğerki kanımda bir problem çıkmassa feda olsun.. çocuklukta bir kez sarılık geçirmiştim. inşallah sorun olmaz bi yardımım dokunur.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Oh oh bi kişi buldum bile...
Şimdi grip ama bi dahakine beni ara Gökhan o istediğimiz zaman gelip kan vericek..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abal, kardeşim büyük ihtimal sarılık hadisesinden dolayı olmaz ama sorucam yarın doktora
dişçiye gidip dolgu yaptıran bile 6 ay kan veremiyormuş..
pınarın yadığı metin güzel, isteyen lkullanabilir..
14:30 dan soora veririm diyenleride bi şekilde aldırırız heralde..
coşkun kardeşim, saol sorduktan sonra bana haber verrirsen seviniirm
murat çım dert etmeye deymez, 4 kişiyi aradım siteden kimse açmadı:)
vardır bi hayır.. sonuçta sabahın körü, üzülmeni istemem, nede olsa işimiz halloldu:cat:

Oh oh bi kişi buldum bile...
Şimdi grip ama bi dahakine beni ara Gökhan o istediğimiz zaman gelip kan vericek..

heh
aynen böye yaparsak çok ii olur
bende bi liste var mesela
ilhan +2
berna +3
damla +2
pınar +1 gibi..
yani en azından bilirrimki pınar aradığım zaman 1 bernayı aradığım zaman 3 kişi gelicek:cat:
bu şekilde yapabilirsek çok verimli olur, hem benim hastama hemde diğer hastalara:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
tamam uyarsa arayabilirsin.. sabah abimi işe bırakıp motoru ben alırım motorda bende olur. gelebilirim yani..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun kardeşim.İyileşecektir yeğenimiz mutlaka.Yarın(cuma) 12:00-13:00 arası hastaneye gelebilirim.Sen o saat için kan alabilecek bir personeli bilgilendirsen yeter.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
murat çım dert etmeye deymez, 4 kişiyi aradım siteden kimse açmadı:)
vardır bi hayır.. sonuçta sabahın körü, üzülmeni istemem, nede olsa işimiz halloldu:cat:

Diğer üç kişinin de eminim geçerli mazeretleri vardır.

Lütfen inan, aradığını başlığını okuduktan sonra acaba diye telefonumu kurcaladığımda farkettim.:pale:

Bugünlerde pek aklım başımda değil, stress'den her yerim yara bere içinde, beynim sağlıklı işler yapmıyor, resmen aptal gibiyim.:pale:

Neyseki bugünlük gereken yardımı bulmuşsunuz, beni her zaman çekinmeden arayabilirsin dostum, elimden geldiğince yanındayım.

Tekrar çok çok geçmiş olsun, hem sana hem kardeşine.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun kardeşim.... Allah acil şifalar versin....Bende anemi olmasa seve seve verirdim..Zaten küçükken sarılık da geçirdim...

Sende de ne baht varmış yaaa.... Motoru çaldır..Kendi rahatsızlığın ve şimdide küçük kızın hastalığı...

Tam türk filmi gibisin valla...Ne diyim ...Moralini yükset tut... Hayat ne olursa olsun her anı yaşamaya değer....

Umarım herşey yoluna girer......:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gökhan cok geçmiş olsun
kan grubum 0 rh pozitif ama ıkı hafta once kan verdim
yinede bi sor sen alırla yine veririm
[email protected]

eyvallah saol serkan, 3 aydan önce almazlar, ilerde belki işimiz düşer sana, çünkü öle 1-2 ayda düelicek bi hastalık deil..

tamam uyarsa arayabilirsin.. sabah abimi işe bırakıp motoru ben alırım motorda bende olur. gelebilirim yani..

ya yağış falan çıkar bşver motoru, garekirse ben gelir alırım seni, msjını aldım, telini kaydettim
Geçmiş olsun kardeşim.İyileşecektir yeğenimiz mutlaka.Yarın(cuma) 12:00-13:00 arası hastaneye gelebilirim.Sen o saat için kan alabilecek bir personeli bilgilendirsen yeter.

darkdiamond, şimdilik hastaneye gelmenize ihtiyaç yok, ama verebilirim diyorsanız tel alalım sizden , ihtiyaç olduğu anda görüşelim
Serkan sürekli kan verilecek zaten bu sefer veremesende yine lazım olacak yani..
Ben gökhana liste yapıyorum senin numaranıda veririm ona..
çok zahmet verdim sana..
Diğer üç kişinin de eminim geçerli mazeretleri vardır.

Lütfen inan, aradığını başlığını okuduktan sonra acaba diye telefonumu kurcaladığımda farkettim.:pale:

Bugünlerde pek aklım başımda değil, stress'den her yerim yara bere içinde, beynim sağlıklı işler yapmıyor, resmen aptal gibiyim.:pale:

Neyseki bugünlük gereken yardımı bulmuşsunuz, beni her zaman çekinmeden arayabilirsin dostum, elimden geldiğince yanındayım.

Tekrar çok çok geçmiş olsun, hem sana hem kardeşine.:rendeer:

tabiki inanıyorum kardeşim ne demek..
sadece yarın hastanede olacağım için senden ve bende nosu olan arkadaşlardan bi telefon açıp bu topic e yazılan yeni birileri varmı diye sormam gerekir, oda artık kim pc başında olursa..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
kardeşim büyük geçmiş olsun yeğeninede sanada gerçekten çok üzücü durumlar şöylebi düşünüyorum ama yakın çevremde bu guruptan uyan kanyok neyazıkki ancak duvalarım sizinledir :rendeer:
ancak yardıma ihtiyacın olursa hertürlü burdayız bunu bil yani
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
tabiki inanıyorum kardeşim ne demek..
sadece yarın hastanede olacağım için senden ve bende nosu olan arkadaşlardan bi telefon açıp bu topic e yazılan yeni birileri varmı diye sormam gerekir, oda artık kim pc başında olursa..

Yarın pc başına geçer geçmez başlığı kontrol eder, seni arayıp bilgi veririm dostum.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sarılık varsa almazlar abaldan..
Ben serkanı darkdiamonduda listeye ekledim Gökhan.. Güncel olarak listeyi atarım ben sana zaman zaman.. Sen takılma şimdi buralarda gözlerin rahatsız zaten.. Merak etme biz ayarlıyoruz herşeyi ve bi daha zahmet kelimesini duymayım please kızıyorum :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ok kaçtım ben
saol pınar..
murat sen hiç acele etme bilgisayar karşısına geçicem die
ben gerek olduğu taktirde arar sorarım
saolun herşey için
pilim bitti benimde, 3-4 saat dinlenip hastaneye giidcem..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ok kaçtım ben
saol pınar..
murat sen hiç acele etme bilgisayar karşısına geçicem die
ben gerek olduğu taktirde arar sorarım
saolun herşey için
pilim bitti benimde, 3-4 saat dinlenip hastaneye giidcem..

Hadi iyi geceler, hayırlı haberlerinide bekleriz.. İnşallah aramana gerek bile kalmıycak yarın görde bak :wiinkk:
Ben demiştim diycem yine içime doğuyo naapıyım :)
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Dostum inan bana kelimelerle üzüntüm anlatılamaz benım kanım tutuyor inşallah uygun gelır.ben kan vermek ıstıyorum kurban olduğum allahım acılarınıza en kısa zamanda mutlu haberlerle son verır inşallah benım numaram 0542 839 53 17 istediğin saatte kan verebılırım ama vasıtam yok soyle yapalım ıstersen ben saat 11--12 arası oglen stand ta olacagım haberleselım benı alın abıcım hastane uygun gorurse ne kadar lazımsa kan vermeye hazırım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Gökhan sadece ilk mesajı okuyabildim.... Nası üzüldüm anlatamam... Allah acil şifalar versin... Umarım teşhis düzgün bir şekilde konabilir... Yoksa başka ülkelerde başka çözümler aramaya başla derim... Dualarım seninle...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun gökhan.zeynep kamil kan merkezine gittinizmi? bildiğim kadarıyla ordan kan takası yapılabiliyor.başka grup kan verip istediğin kanı alabilirsin.sen bi araştır olmazsa kanh grubu uymayan arkadaşlarda verebilir.benimde kanım uymuyor malesef ve daha bugün dolgu yaptırdım.:pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Güncel kalsın bu topic...
Ben birazdan çıkıcam arkadaşlar, topiği anasayfaya taşımayı ihmal etmeyiniz...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
bu duurumda kızılaya kan verip ordan uygun kanı alsak olmuyormu... farklı kan gruplarından bağış yapıp istenilen kan gurubuyla takas olabileceğini duymuştum kızılayda bu konuyu bi araştırın isterseniz.. sonucta oraya herkes kan verip istenilen kanla takas yapabilirsek bende gelip kan verebilirim.. 0535 789 10 99 tel numaram yardımcı olabilirsem sevinirim.. hayırlı bi iş yapalım bari..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst